Mensen die dit soort dingen doen horen achter de tralies. Een belastingvrije oldtimer met bouwjaar 2003. Ik weet het niet hoor, maar toch zullen hier mensen intuinen ben ik bang. En dan maar hopen dat er geen controle komt.
Ik vraag me af hoe het is afgelopen met die fabrieksnieuwe oldtimer range van een paar weken geleden. Hebben ze hem legaal gemaakt of staat hij nu ergens in een schuurtje?
Arnold. (Die liever een eerlijke series van 30 rijdt al;s die rijdt dan.)
Komt meer voor
Laatst stond er een defender 90 te koop op marktplaats uit 98 met chassisnr uit 84 er was volgens de koper een nieuw nr ingeslagen het ging om een 300Tdi
Boeven je zal zo'n LR maar kopen
ach, laten we wel wezen, elk wel denkend mens kan 1+1 optellen. Je weet dat het niet klopt, en ja, als ze je pakken over 3 jaar heb je wel een naheffing aan je broek en een stapel ietwat prijzige onderdelen zonder kenteken op de oprit.
Maar ach, tot die tijd toch leuk 4000 euri belasting uitgespaard ennuh, denk dat bij dit soort figuren dat nieuwe kenteken voor die hoop onderdelen ook wel goed komt.
Of zouden ze dan het hele ding in beslag nemen?
Groet, Wilberth
die nog steeds niet snapt dat dit soort dingen kunnen blijven bestaan. Persoonlijk zou ik er het nummer van een SI in slaan, dan kun je in die zelfde advertentie ook beweren dat hij nooit meer naar de APK hoeft, maakt de pakkans al kleiner. Ook benieuwd hoe je (oldtimer) verzekering op zoiets reageerd als je hem ergens tegenaanzet.
? Toen ik keek niet. Konden ze hem zeker niet gedemonteerd krijgen en hebben ze de advertentie weer geplaatst. Als er trouwens al zoveel niet aan deugt, dan kunnen ze verkoop in onderdelen ook wel vergeten.