Een stuk of 40, meeste defenders en series, maar ook disco's, freelanders en rangerovers. Van 1:87 tot 1:18. De meeste staan boven op de boekenkast. (In de vritinekast staan treinen, en ik moet er nog eens een maken voor de land rovers)
LWB series in safari uitvoering van Britains (1:32) heeft mijn broer vroeger gehad en heeft ons gespeel helaas niet overleeft. Die zoek ik dus nog steeds.
De mooiste op dit moment is de G4 Defender op schaal 1:18, kompleet met roofrack en snorkel.
Van schaal 1:1 tot 1:220. Maar de meeste zijn 1:43 en 1: 48. Waarvan er nog een aantal gebouwd moeten worden. Maar ja dat gaat nu wat moeilijk. Ze staan in een verhuisdoos.........:-S
Nee ik moet er niet aan denken stof nesten heb wel wat kleding zoals jassen sokken truien Tshirts petjes,een horloge koffiemokken schoenen poster parkeerborden
Maar verder gaat het best wel
[ladylandrover.spaces.live.com] ok een paar models 1:18
Ja zeker, staan er al heel wat in een vitrine kast. Het leukst vind ik om op rommelmarkten e.d te zoeken. Daarnaast is alles met "the green oval"niet echt veilig bij mij in de buurt.
Ben NOG STEEDS op zoek naar een schaalmodel van een Defender 90 Hardtop Tomb Raider.
Maar helaas, nog steeds niet gevonden.......
Ze zijn er schaal 1:1 al erg weinig, dus ik denk dat er nooit een miniatuur van is gemaakt.