Morgenochtend begint de demontage van de automaat en tussenbak van Columbus.
Dat gaan we zelf doen. Maarrrrr :
Wat is de beste volgorde om de boel te demonteren ?
Ik had een handboek op cd maar dat ding doetet niet op een Mac.
Staat het ergens online voor een Discovery 300Tdi 1996 ?
Alle help is zeeeer welkom.
Groet'n,
Jos
Volgorde van demontage ?
Re: Volgorde van demontage ?
Dat handboek staat ook on-line op:
[www.landrover.ee]
Dennis B.
[www.landrover.ee]
Dennis B.
Jos,
Weet jij al waarom je wiel blokkeert?
Demonteren:
uitlaat, crosmember aansluiting schakelhandel stekker achterijtrijlampen, aliekoelerleidingen en aandrijfassen. interieur: cubbybox bekleding om de schakelpoken handremkabel etc. Dan kan je met een motortakel je tussenbak door de auto heen vastpakken. 4 bouten die bak en tussenbak aan elkaar vastzetten losmaken tussenbak naar achter en er onder weg. dan bak blok losmaken ook met de motortakel vasthouden (baksteunen los en blok ondersteunen ) blok achterover kantelen bak en blok scheidden.dan omgekeerd weer in elkaar. Bel maar als je vragen hebt.
groet frank
Weet jij al waarom je wiel blokkeert?
Demonteren:
uitlaat, crosmember aansluiting schakelhandel stekker achterijtrijlampen, aliekoelerleidingen en aandrijfassen. interieur: cubbybox bekleding om de schakelpoken handremkabel etc. Dan kan je met een motortakel je tussenbak door de auto heen vastpakken. 4 bouten die bak en tussenbak aan elkaar vastzetten losmaken tussenbak naar achter en er onder weg. dan bak blok losmaken ook met de motortakel vasthouden (baksteunen los en blok ondersteunen ) blok achterover kantelen bak en blok scheidden.dan omgekeerd weer in elkaar. Bel maar als je vragen hebt.
groet frank
Hoi Frank,
Ik dacht een stuk Diff maar nee. Niet dus.
Denk dat de kapotte versnellingsbak 'm afklemt.
Groet'n,
Jos
Ik dacht een stuk Diff maar nee. Niet dus.
Denk dat de kapotte versnellingsbak 'm afklemt.
Groet'n,
Jos