automaatbak in 110V8
automaatbak in 110V8
Ik wil een automaatbak van een RR classic 3.9i in mijn 110 V8 bouwen. Gaat dit redelijk makelijk passen of moet ik naar andere mogelijkheden zoeken?
Re: automaatbak in 110V8
Romke,
op de V8 moet dan makkelijk te passen zijn.
Alleen hangt alles onder de cabine in een Defender op een andere hoogte in de steunen en aan de aandrijving.
Eigenlijk moet je eens kijken hoe dat bij iemand anders gedaan is.
Ik heb namelijk een keer het andere geprobeerd:
Een Defender 5-bak in een Range Rover.
Die moest flink aangepast worden.

groet,
Rob
op de V8 moet dan makkelijk te passen zijn.
Alleen hangt alles onder de cabine in een Defender op een andere hoogte in de steunen en aan de aandrijving.
Eigenlijk moet je eens kijken hoe dat bij iemand anders gedaan is.
Ik heb namelijk een keer het andere geprobeerd:
Een Defender 5-bak in een Range Rover.
Die moest flink aangepast worden.

groet,
Rob
Hoezo moest die dan flink aangepast worden? Ik heb het ook gedaan (5bak defender v8 in RR Classic) Ik moest alleen 1 andere baksteun hebben en de tunnel moest anders. Dit probleem heb je niet bij een defender, omdat de automaatbak redelijk compact is. De shifter zul je wel zelf moeten inbouwen (zelf beetje aanpassen om die passend te krijgen)
Veel succes ermee
Veel succes ermee
Ik heb in een stage One een automaat ingezet, alleen de tunnel, versn.steun en de voorste aandrijfas aangepast (verlengd), en de de bekabeling aangepast om het starten te beveiligen. Een automaat is absoluut het fijnste rijden!!!
Gert Jan,
Hoe heb je de steun en de tunnel aangepast??. Paste je bak zo met tussenas aan de tussenbak??
Hoe heb je de steun en de tunnel aangepast??. Paste je bak zo met tussenas aan de tussenbak??