Daanveiling

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Daan veiling

Daanveiling

Bericht door Daan veiling »

Hoi, Heeft iemand nog wat gekocht op die Daanveiling?
De meeste 90 gingen voor heel veel geld weg. (2500/3500 euro)
Het leuke is wel dat een van die auto's gisteravond nog te zien was in een interview van Raoel Jacobs.

Anton
Anton

Re: Daanveiling

Bericht door Anton »

En ik ben gewoon Anton :-)
jorre

Bericht door jorre »

Ik ben gaan kijken naar de auto's er was veel werk aan om ze rijdend te krijgen. Met de veiling opslag en de BTW komt er 40% bij, dus je betaald 5000 Euro voor een niet rijdend auto :-(

Jammer ik had veel zin in een leuke offroad auto. Ik ga een leuke oude 90 zoeken en er zelf wat leuks van maken.

Jorre
Henk...Darwin lw 88

Bericht door Henk...Darwin lw 88 »

Hoi,

Ja, ik heb een kavel met 2 8spoke velgen en 3 Cooper banden
Dus nu zoek ik nog 2 8spoke velgen zwart en 1 nieuwe Cooperband 255-85-16
type ben ik ff kwijt, ik ga het vrijdag halen.
Wordt de series toch nog echt mooi.

grt Henk.............
Hans SIIA 200TDI

Bericht door Hans SIIA 200TDI »

Ik had wel interesse in die LT77 bak maar (alleen voor Bellhouse, price as en schakelmechanisme) maar bijna 300 euro voor een defecte bak vond ik wel wat te veel.

Hans
alain

Bericht door alain »

ik heb net naast het chassis gegrepen. Doordat de hogere bieder er nog net over is kunnen geraken (enkel seconden) en ik kreeg pas 3 minuten later het bericht dat erover was geboden :-(.
Voor de rest is alles vlot verlopen.

Heeft hier iemand het chassis gekocht? Zoja kan je mij dan eens mailen aub (alanius_24@msn.com)

Merci
Stumpertje S III 2,25 D

Bericht door Stumpertje S III 2,25 D »

Ik had op een paar kavels geboden, maar door overbiedingen vond ik de netto prijs nog wel redelijk maar de bruto prijs inclusief ophalen toch te gortig worden, dus maar afgehaakt.

Marco
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Was 'ie verder recht, Alain? Achterbalk was dat namelijk niet.

Jurriaan die vandaag naar een Range Rover is wezen kijken, die achteraf omgekat bleek te zijn...
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Voor hoeveel is die 84'er uiteindelijk weggegaan? Leek me wel wat, eentje uit januari '84...mooi zo'n vroege Ninety

Jurriaan.
wilberth

Bericht door wilberth »

heb nog even over die gereviseerde brandstof inspuitpompen getwijfeld, maar openingsbod + kosten was al niet kinderachtig voor een project van volgend jaar (misschien) en dat dan zonder garantie.

Groet, wilberth
Anton

Bericht door Anton »

:-)
alain

Bericht door alain »

ik dacht voor 2600 euro maar dan moest er nog die 16% en 19% bij worden geteld !!! (vind ik redelijk veel geld).
alain

Bericht door alain »

Jurriaan, de achterbalk is zo geen probleem en de rest zal wel recht zijn zeker?

Anton, Heb jij hem gekocht???
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Was zaterdag te laat om nog te gaan kijken helaas... Toch maar verder zoeken naar een '84er chassis voor m'n Ninety. De mijne zit nog laswerk aan, en optisch wordt het ook al een '84er =)

Jurriaan.
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Wat heeft dat chassis uiteindelijk opgebracht trouwens?

Kan alleen de 84'er Ninety terugvinden via de link op LROC.be, de rest is niet meer terug te vinden zonder link.

Jurriaan.
laro joe

Bericht door laro joe »

hallo, ja heb vandaag een laro gekocht waar het minst voor geboden is. deze zag er ook het beste uit. ben stiekem wezen kijken. de andere gingen voor meer als 3 weg en die schutborden waren aardig rot. ok deze motor loopt misschien niet maar die heb ik toch niet nodig. weekend staat er al een motor wissel op het programma. 300 tdi komt erin.

hou jullie op de hoogte
laro joe

Bericht door laro joe »

ja die hebben wij nu in ons bezit. hij was de mooiste voor het minste. die van 5 was met me net ff te veel. plus die was al aardig verbouwd.

kenteken was ook de grootste rede. over 2 maanden rijden we er hopelijk de croatie trophy mee. de foto's van de verbouwing komen dan op me site te staan.

groeten
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Ah, heb jij deze gekocht?

[www.daanveilingen.nl]

Jurriaan.
laro joe

Bericht door laro joe »

ja die staat vanaf vrijdag als het goed is bij ons op de stoep.
word uiteindelijk wedstrijd auto dus de staat was niet belangrijk. chassis en schutbord waren erg hard. verf was er alleen goed vanaf daarom zag hij er op de foto slecht uit. hij had ook de minste deuken.

waren even gaan kijken wist dat raoul toch aan het zand happen was. hebben er 2 uur rond gelopen. kon dus rustig kijken. heb getwijfeld over die van 5000. die is uiteindelijk ook voor dat bedrag weg gegaan. die was ook erg mooi en bijna af. wist alleen niet of hij liep.
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Zaten er ook AirLockers in die van 5000?

Toch maar mazzel dat ik niet ben wezen kijken, anders waren we tegen elkaar op aan het bieden geweest....

Veel plezier ermee! Laat ondertussen wat foto's zien, lijkt me wel leuk om het project te zien vorderen.

Jurriaan.
laro joe

Bericht door laro joe »

ja komt goed. nee die lockers waren eruit gehaald alleen de bedrading was aanwezig. was veel aan die wagen verbouwd en meer met het oog op de rally sport. moesten dan lasnog veel doen. mooie was wel die intercooler en die schokbrekers. erg goed in elkaar.

we gaan nu een disco motor in deze defender zetten. plus de assen. 3 lieren hebben we ook alleen de aandrijf lijn nog. oh ja en schilderen zal ook moeten gebeuren. zal veel fotos maken. word een leuk project.

wil alleen even weten wie die va 5 heeft gekocht.
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Klinkt als een leuk project. Croatia Trophy lijkt me ook erg gaaf, maar eerst maar eens de 300Tdi en R380 erin hangen en ermee gaan rijden... En dat soort evenementen moet er ook flink gespaard zijn en de auto piekfijn in orde.

3500 euro klinkt als niet teveel. Grotere intercoolers staan voor weinig nieuw op de Britse eBay. Misschien in serie zetten met het standaard exemplaar?

Wordt het een automaat of een handbak? Softtop neem ik aan?

Jurriaan.
laro joe

Bericht door laro joe »

alles is nog mogelijk. weet dat vrienden van me voor 1500 euro een laro hebben gebouwd en de croatie trophy al 2 gewonnen hebben. ok ze hadden het meeste al liggen.

wij gaan er een pick up van maken. word hopelijk een mooie wagen. komt een korte soft top op. eerst alles eruit halen. heb er nu al zin in.

daarna is mijn eigen laro aan de beurt.

wat voor een wage heb jij??
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

'88er Ninety. Met een slecht 2,5TD blok. Maar staan nu een 300Tdi met R380 versnellingsbak en LT230 tussenbak klaar om die te vervangen.

Wil er van de zomer mee op reis, en daarna zou het een wedstrijdauto moeten worden. Maar dat wordt een langetermijn project denk ik. Als je ziet hoe professioneel alles wordt opgebouwd tegenwoordig....

Jurriaan.
jorre

Bericht door jorre »

Susses, deze ik had het zelfde idee alleen iets te weinig Euro's.

Jorre
Plaats reactie