nu laro's op bbc world
nu laro's op bbc world
desert patrol pink panthers (nieuwe) en 101's nu op bbc world
Re: nu laro's op bbc world
zitten verschillende types tussen,..110's en 110 hicaps en enkele 101's (denk ik) er hangt zoveel op en aan dat het moeilijk te zien is,..het is ook een live reportage van een groep sas comandos. ...dus zo nu en dan zie je een paar laro's
Als het een live reportage was dan zijn het geen 101's die je gezien hebt, de laatste serie 101's is er in 1999 uit gegaan (waaronder mijn 101 ambu).
Dennis B.
Dennis B.
Dennis,
was live in afghanistan,...en het leek wel heel veel op een 101,..lettende op het achterpaneel (q-panel). wel helemaal als plat voertuig dus geen voorruit en of huif. er hing ook weer zoveel spul op en aan dat ik het ook niet met zekerheid durf te zeggen,..of het zou al iets moeten zijn wat veel op een 101 lijkt,..pitgauer misschien maar die zijn weer kleiner,..of een volvo laplander,...ik weet niet waar de SAS nog meer mee rijdt,..jij wel ???
was live in afghanistan,...en het leek wel heel veel op een 101,..lettende op het achterpaneel (q-panel). wel helemaal als plat voertuig dus geen voorruit en of huif. er hing ook weer zoveel spul op en aan dat ik het ook niet met zekerheid durf te zeggen,..of het zou al iets moeten zijn wat veel op een 101 lijkt,..pitgauer misschien maar die zijn weer kleiner,..of een volvo laplander,...ik weet niet waar de SAS nog meer mee rijdt,..jij wel ???
Ik denk dat je toch deze gezien hebt:
[www.army.mod.uk]
Dennis B.
[www.army.mod.uk]
Dennis B.
die pinzgaur heeft inderdaad ook net zon achterkant als een 101