kent.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ger

kent.

Bericht door Ger »

Heb een jaartje geleden een goede 88"op de kop getikt ,niet goedkoop maar wel naar mijn mening een zeer goed restauratieproject. Nu zat er geen kenteken bij.Men heeft mij zojuist een kenteken-chassispoot en type plaatje aangeboden.Nu is mijn vraag :moet ik dat doen
Ger

Re: kent.

Bericht door Ger »

Ben nog vergeten te vragen als ik het zou kopen wat mag het kosten .Er word van mij een bob gevraagd.
>
Johan - LaRo Graveyard

Re: kent.

Bericht door Johan - LaRo Graveyard »

In de eerste plaats vind ik ten alle tijden dat een aanbieder een vraagprijs moet noemen, ik hou zelf absoluut niet van een bod in het wilde weg doen.

Ten tweede, een poot met chassinummer en typeplaatje zijn niet bepaald belangrijk, waar het om gaat zijn de bijbehorende papieren. Heb je een 'kenteken' (lees: de papieren van een auto. ook buitenlands) dan is het nummer zelf in te rammen. Heb je helemaal geen papieren (zowel niet NL als buitenlands als exportpapieren) dan kan het nog knap lastig worden om je auto uberhaubt op NL kenteken te krijgen. in dat geval zou ik zeker op zoek gaan naar een kenteken, maar dan vooral naar de papieren!
Plaats reactie