Gisteren avond een boom op de weg bij mij op de hoek ontdekt, tijdens de storm. 112 gebeld (brandweer) en de laro als roadblock gebruikt. Met alle lampen en de alarmlichten aan. Zelf stond ik met geel hesje en Maclite het verkeer tegen te houden want de boom was niet goed te zien.
Dat ben ik blijven doen tot de brandweer een dik uur later klaar was met zagen en slepen. Lekker, in de regen en de wind.
Leuke afsluiting van de dag, na de toch al prachtige Midden Brabant Rit!
Ik zag bij je foto's ook wat plaatjes van de achterbalk van je auto. Het viel me op dat jij ook twee opgelaste ogen (ongeveer op de breedte van de deur) op de achter balk hebt. Bij mij auto zittten die er ook op, waar dienen die oorspronkelijk eigenlijk voor?
Linkje werkt helaas niet. (Althans, bij mij niet....)
Dus kep even gezocht op het www. En jawel, daar kwam de boom tevoorschijn.
En verdween weer als sneeuw voor de zon door het handelen van de brandweer!
Kon je niet de Laro ervoor zetten en die boom van de weg trekken?
Zoooooo, de Prikpagina is weer gecontroleerd.
Nu ga ik ff naar de wasstraat om de Midden Brabant rit-blup eraf te spoelen.....................
Ik ben niet aan de boom gaan trekken omdat de wortels nog deels in de grond zaten en bovendien lijkt me zo'n geval een beetje zwaar. Heb er wel aan gedacht hoor! heb niet voor niks sleepoogjes voor er op gezet ... Maar toch gekozen mijn wagentje heel te houden.
Ben al anderhalf uur bezig met "Mijnalbum.nl", maar krijg de foto's er niet op.
Heb een hele hoge resolutie van mijn spiegelreflex, denk dat daar het probleem ligt.
Zo nog maar eens een poging wagen, als de verse spruiten uit eigen tuin klaar zijn gemaakt.
met irfanview (gratis programma) heb ik goede ervaringen:
Het kan op eenvoudige wijze hele batch foto's verkleinen en desgewenst van titel veranderen en kopieren naar een mapje.
wellicht een idee voor je.
Maargoed, wellicht heb je al een goed werkend program.
Nou, he he, poeh, poeh....... 3 uur verder en volgens mij heb ik het voor elkaar?
'K ga ff kijken, want ik wilde ook nog wat bijvoegen.
Als ik het linkje weet dan Prik ik nog even terug.