Hallo,
Na het vernieuwen van mijn hoofdkoppelingscylinder heb ik de olie in het reservoir gedaan en vervolgens via de hulpcylinder ontlucht totdat daar olie uit kwam lopen.
Na het ontluchten werd de pedaalslag van het koppelingspedaal maar een paar centimeter en kan hem zeker niet ver intrappen.
Nu mijn vraag: waar kan dit aan liggen? - een nog niet goed ontlucht systeem? of een vast zittende hulp cylinder(nog nooit werkend gezien), of een ander probleem?
Hoe kan ik mogelijke problemen herkennen?
Groet,
Niek
Koppeling
Re: Koppeling
Misschien kan je de slag afstellen met de moeren op het asje, door deze te verdraaien. Eén is om de slag af te stellen en één is borgmoer.
Ontkoppelt de bak wel?
Succes.
Ontkoppelt de bak wel?
Succes.
hoe is het flexibeltje in de leiding,
geeft vaak vreemde problemen
laat er iemand naar kijken als je ontkoppelt, negen van de tien keer
komt er een blaas op te staan, of is hij zo zacht van binnen dat hij dicht slaat
grtn paul
geeft vaak vreemde problemen
laat er iemand naar kijken als je ontkoppelt, negen van de tien keer
komt er een blaas op te staan, of is hij zo zacht van binnen dat hij dicht slaat
grtn paul
Hallo,
Probleem opgelost, dusver... hulpcylinder eens los gedraaid wat bleek dat die helemaal vast geroest zat. Auto heeft heel wat jaartjes stil gestaan. Deze even vervangen en het moet wel werken.
Bedankt voor de reacties.
Probleem opgelost, dusver... hulpcylinder eens los gedraaid wat bleek dat die helemaal vast geroest zat. Auto heeft heel wat jaartjes stil gestaan. Deze even vervangen en het moet wel werken.
Bedankt voor de reacties.