Welk accumerk leverd landrover standaard in de nieuwe 110's ?
Delco freedom? Zit er nu namelijk in en ik wil erachter komen hoe oud hij is.
Accu 3
Re: Accu 3
in mijn disco td5 zit standaard een model delco koelaccu, alleen was het merkje delco er niet op te vinden, er zat een land rover logo op....
Hij heeft het zes jaar perfect gedaan en daarna van de ene op de andere dag dood, zonder dat hij eerst langzaam slechter werd.
Nu heb ik er gewoon een Delco 105 ampere in (kijk bij vrachtwagenlevranciers, hij wordt veel gebruikt bij de motor van de koelsystemen), inkoop was 60 euro incl. btw.
Hij heeft het zes jaar perfect gedaan en daarna van de ene op de andere dag dood, zonder dat hij eerst langzaam slechter werd.
Nu heb ik er gewoon een Delco 105 ampere in (kijk bij vrachtwagenlevranciers, hij wordt veel gebruikt bij de motor van de koelsystemen), inkoop was 60 euro incl. btw.
Re: Accu 3
Was vanmiddag bij de accuboer, heeft hij net in een nieuwe 110 een splitchargersystyeem aan moeten leggen en heeft hij een delco 110 AH over. 40 eurie!! Da's een leuk mazzeltje. Hij had nog een leuk advies. Sluit de huidige accu die niet stuk is maar slechter wordt in serie op de nieuwe, zet er een schakelaar tussen waardoor je als je bijvoorbeeld een nachtje wil standkachelen altijd een volle accu hebt om mee te starten. Ik vraag me echter wel af of de slechte accu de nieuwe accu niet mee naar beneden trekt.