Lara Croft in #*#@^%Wrangler
Lara Croft in #*#@^%Wrangler
ja wat me nu ter gehore is gekomen.
Lara Croft zal waarschijnlijkin de volgende tomb raider film een je..p Wran... gaan rijden.
Lara !!!!! de liefde is weer over.
tis maar ff dat je het weet !! ex
Lara Croft zal waarschijnlijkin de volgende tomb raider film een je..p Wran... gaan rijden.
Lara !!!!! de liefde is weer over.
tis maar ff dat je het weet !! ex
Re: Lara Croft in #*#@^%Wrangler
Och..... als die jeep net zolang in beeld komt als de de LaRo maakt het allemaal geen moer uit.
Mvg, Hans
Mvg, Hans
De reden dat ze nu een JEEP gaat rijden komt, omdat vele bioscoop gangers voor de LARO kwamen en niet voor LARA. Nu is de concurentie nihil en krijgt Lara al de aandacht die ze nodig heeft.
Groetjes Edward.
Groetjes Edward.
mmmmmm.......
ik wet niet wat ik daarop moet zeggen
ben blij dat IK niks hoef in te ruilen
groetjes vanaf de recreatieve camping in Belgie waar het momenteel rustig maar gezellig is.
Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]
ik wet niet wat ik daarop moet zeggen
ben blij dat IK niks hoef in te ruilen
groetjes vanaf de recreatieve camping in Belgie waar het momenteel rustig maar gezellig is.
Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]
tja, 4 liter 6 cilinder en 4.10:1 asoverbrenging in combinatie met een tussenbakreductie van 4:1 en een licht gewicht en grove bandjes maken van de wr*ngler rubbicon wel een sterk terreinmonstertje....
maar....wees niet bang... ikzelf rijdt nog gewoon met mijn landrover 60 pk dieselmonsters en ben niet zoals lara croffie van plan deze in te ruilen...
g.r.o.e.t.j.e.s.
maar....wees niet bang... ikzelf rijdt nog gewoon met mijn landrover 60 pk dieselmonsters en ben niet zoals lara croffie van plan deze in te ruilen...
g.r.o.e.t.j.e.s.