reinigen hemel, nee geen kerstgrap
reinigen hemel, nee geen kerstgrap
wie kan mij advies geven hoe en waarmee de hemel schoon te maken van mijn defender 110 county station uit '98
Re: reinigen hemel, nee geen kerstgrap
Ik heb een keer een heel erg smerige ( veel rook en vuil ) hemel goed schoongekregen met de interieur/bekleding-spray van Valma. iets ruimer sprayen en met een natte doek uitwrijven. Herhaal het meerdere malen, hemel zal wel wat vochtig worden.
Denk niet dat alles in één keer perfect schoon wordt, maar met een beetje geduld heb je vast een goed resultaat.
Succes!!
Ruben
Denk niet dat alles in één keer perfect schoon wordt, maar met een beetje geduld heb je vast een goed resultaat.
Succes!!
Ruben
Ik heb zo'n stoom apparaat, heb ik de hoofdsteunen van mijn auto erg goed schoon meer gekregen.
Gr. Willem
Gr. Willem
hier op Bonaire werkt alles nog zo'n beetje op stoom, maar een reiniger met stoom zit er niet in. moet maar techniek van Ruben proberen. lijkt me alleen een teringwerk. maar ja
thx
thx
probeer anders een sopje met fijnwasmiddel en 10% bleek erdoor
zal ook wel werken, maar kijk uit voor je ogen.
Jaap
zal ook wel werken, maar kijk uit voor je ogen.
Jaap
Wij hebben onlangs het stoomapparaat ook een keer door de auto gehaald en moet zeggen dat we uitermate tevreden zijn over het resultaat.
Oi,
Mees
Oi,
Mees
probeer een aansteker.......................
is ie gegarandeerd "brand" schoon.....................
beste wensen allemaal en alle gezondheid en geluk en veel modder voor 2007
Marcel Vonk
is ie gegarandeerd "brand" schoon.....................
beste wensen allemaal en alle gezondheid en geluk en veel modder voor 2007
Marcel Vonk
Moet je er wel even bij zeggen dat je niet helemaal de orginele hemel had... en je de auto to uit elkaar had liggen 
Maarre, nog ontwikkelingen aan het chassis-vervang-front?
Groet'n van de overkant
Harro

Maarre, nog ontwikkelingen aan het chassis-vervang-front?
Groet'n van de overkant
Harro
Die andere auto Harro, ha.
Een Mondeo in dit geval - die met drie kinderen ook niet altijd al te schoon blijft.
Nieuw chassis ligt momenteel gegalvaniseerd en gecoat te wachten voor de schuurdeur.
Oi,
Mees
Een Mondeo in dit geval - die met drie kinderen ook niet altijd al te schoon blijft.
Nieuw chassis ligt momenteel gegalvaniseerd en gecoat te wachten voor de schuurdeur.
Oi,
Mees