metrisch of imperial
metrisch of imperial
Ik wil mijn 3,9 EFI uit 1992 reviseren. Zij alle bouten en moeren in 1992 nog steeds in engelse maten? Is RR ooit over gestapt naar metrisch?
Re: metrisch of imperial
let op, niet alle bouten zijn eenvoudig nieuw te verkrijgen. Voor de ophanging zijn complete sets te verkrijgen. Een aantal speciaaltjes zoek ik al maanden.
Dus als iemand een adres weet waar alles te verkrijgen is, graag.
Dus als iemand een adres weet waar alles te verkrijgen is, graag.
Gewoon onderdeelnummer opzoeken en dan bestellen.
Alleen misschien dan wel via een officiele dealer.
Wel iets duurder
Frans Bonnes
Alleen misschien dan wel via een officiele dealer.
Wel iets duurder

Frans Bonnes
Welke speciaaltjes zoek je dan?
De bouten voor de motorsteunen zijn UNC 5/16 en 7/16 en gewoon verkrijgbaar via de groothandel (b.v. Borstlap).
Dennis B.
De bouten voor de motorsteunen zijn UNC 5/16 en 7/16 en gewoon verkrijgbaar via de groothandel (b.v. Borstlap).
Dennis B.
Toevallig heb ik de 7/16's via mijn reguliere leveranciers besteld, nooit binnen gekomen. Dat geldt ook voor de bouten waarmee de remschijven aan de naaf zitten. de 5/16's daarintegen had ik zo binnen. Ook zoek ik al heel lang de bouten waarmee de swivel aan de as vast zit maar dan een halve inch langer, tot dusver zonder resultaat. Dus vandaar de tip, bewaar de bouten tot je de nieuwe hebt.
Goed tweedehands had ik overigens de motorsteun bouten zo via een bekende handelaar in Noord-Holland. Die heeft service hoog staan.
Ik zal de Borstlap tip eens volgen, die is nieuw voor mij, bedankt
Goed tweedehands had ik overigens de motorsteun bouten zo via een bekende handelaar in Noord-Holland. Die heeft service hoog staan.
Ik zal de Borstlap tip eens volgen, die is nieuw voor mij, bedankt