Ik wil een historisch kenteken aanvragen i.v.m. het willen voeren van blauwe platen.
Datum eerste toelating is 01 - 07 - 1977, dus dat is in orde.
Maar met mijn huidige cijfer / lettercombinatie is het niet mogelijk, vandaar een historisch kenteken.
Hij is alleen op dit moment geschorst.
Weet iemand of dit een probleem is??
gr. Peet.
Historisch kenteken
Re: Historisch kenteken
Ik zou effe de RDW mailen met je vraag ...heb ik ook gedaan en nu zitten er bij mij blauwe platen op. Ik heb cijfers-letters-cijfers 30-06-1977
Martin
Martin
Is lastig....
Als een auto in Nederland een kenteken toegekend heeft gekregen blijft dit kenteken bij de auto. Behalve als je de "aard" van de auto veranderd.... geel -> grijs of grijs -> geel. Ook als je de auto exporteerd en weer terughaald krijg je je originele kenteken weer terug!!
het lijkt dus onmogelijk....
Bart van Partner (grijs kenteken) en Legend (klassieker kenteken)
Als een auto in Nederland een kenteken toegekend heeft gekregen blijft dit kenteken bij de auto. Behalve als je de "aard" van de auto veranderd.... geel -> grijs of grijs -> geel. Ook als je de auto exporteerd en weer terughaald krijg je je originele kenteken weer terug!!
het lijkt dus onmogelijk....
Bart van Partner (grijs kenteken) en Legend (klassieker kenteken)
Mijn 88" van het Engelse Rijnleger had een kenteken uit 1984, waarschijnlijk is de auto toen uit militaire dienst gekomen. Het bouwjaar is echter 1969, heb dus laatst een historisch kenteken aangevraagd, en gekregen. Maar zou gewoon de RDW bellen/mailen, prima helpdesk daar.
groet
Maarten
groet
Maarten
Mijn 90 is van geel naar grijs naar geel gegaan en heeft nu een nieuw kenteken gekregen en dus niet het oorspronkelijke gele kenteken.
Willekeur van de RDW?, kweenie...
4x4-groeten,
Patrick
Willekeur van de RDW?, kweenie...
4x4-groeten,
Patrick
Formuliertje bestellen bij de FEHAC.
Invullen en opsturen en je krijgt zo een kenteken met Y? in de midden. Ik heb 07-YA-98 gekregen, terwijl ik eerst bij import 55-letters-letters had gekregen op mijn 75-er. Ik heb van het oude kenteken nog de gele platen, de (illegale, vanwege 4 letters) blauwe platen en de gele platen met blauw-nl balkje liggen.... Die werden ook niet terug gevraagd of zo..
mvg
Henk, die eindelijk weer in z'n disco kan rijden na 3 maanden vechten met koppakkingen, nieuwe cylinderkop met foutje in de gieting etc etc.
Invullen en opsturen en je krijgt zo een kenteken met Y? in de midden. Ik heb 07-YA-98 gekregen, terwijl ik eerst bij import 55-letters-letters had gekregen op mijn 75-er. Ik heb van het oude kenteken nog de gele platen, de (illegale, vanwege 4 letters) blauwe platen en de gele platen met blauw-nl balkje liggen.... Die werden ook niet terug gevraagd of zo..
mvg
Henk, die eindelijk weer in z'n disco kan rijden na 3 maanden vechten met koppakkingen, nieuwe cylinderkop met foutje in de gieting etc etc.