deurpaneel RR
deurpaneel RR
Kan iemand mij vertellen of de deurpanelen van een 89er RR ook op een 87er passen?
Re: deurpaneel RR
89´er bedoel je dan zichtbare of onzichtbare schanieren? als het zichtbare schanieren zijn past het zonder meer. Anders denk ik niet.
groet frank
groet frank
Zijn de deuren "zonder" scharnieren. Deuren hebben een andere ophanging dus dat past niet maar vroeg me af of de binnenpanelen passen..........
SE is net weer iets mooier dan de Vogue panelen
SE is net weer iets mooier dan de Vogue panelen
Dan wordt het een hele uitdaging e.a. passend te krijgen,de bediening van de sloten is anders en volgens mij het profiel van de deur ook.
groet frank
groet frank
Was ik al bang voor......Dan maar even de gehele koets overzetten
Ga van het weekend maar eens het mes in de auto zetten en kijken wat er wel past...(hopelijk de stoelen.....)
Ga van het weekend maar eens het mes in de auto zetten en kijken wat er wel past...(hopelijk de stoelen.....)
Idd, gewoon ffe koetsje overzetten. Stoelen gaan passen, verder bijna alles. Ventilator is ook anders.
Groet frank
p.s. als jij een radiator van de 89 er over hebt weet ik er wel iemand voor.
Groet frank
p.s. als jij een radiator van de 89 er over hebt weet ik er wel iemand voor.
Je bedoelt dat de stoelen te passen zijn? Volgens mij namelijk wel. Zal alleen lastig worden met de bediening......
Ik ben er bijna uit om de auto te gaan slopen. Hoop onderdelen te gebruiken en de rest weg.
Ik heb nog wel een radiator van een 83er liggen........
Ik ben er bijna uit om de auto te gaan slopen. Hoop onderdelen te gebruiken en de rest weg.
Ik heb nog wel een radiator van een 83er liggen........
Ja,
de stoelen passen gewoon 1 op 1, alleen als ze elektrisch zijn wordt dat ffe stoeien. Als je hem gaat slopen ben ik verder geinteresseerd in delen van de cruise control (moet nog even uitvinden wat er bij mij stuk is)
groet frank
de stoelen passen gewoon 1 op 1, alleen als ze elektrisch zijn wordt dat ffe stoeien. Als je hem gaat slopen ben ik verder geinteresseerd in delen van de cruise control (moet nog even uitvinden wat er bij mij stuk is)
groet frank
Stoelen zijn idd elektrisch maar ik zet ze van te voren in de juiste stand en loshalen maar! Ik had graag veeeeeeeeeeel meer over willen zetten maar gaat allemaal moeilijk passen. (zoals de cruise control, deuren etc. Blok gaat ook waarschijnlijk eruit. (heb nu diesel)
Ik ga maar eens op mijn gemak bekijken wat ik kan gebruiken (zoals een alu achterklep ) en dan langzamerhand de rest weg. Er zullen waarschijnlijk in ieder geval een Voque bank en stoeln op Marktplaats verschijnen
Ik ga maar eens op mijn gemak bekijken wat ik kan gebruiken (zoals een alu achterklep ) en dan langzamerhand de rest weg. Er zullen waarschijnlijk in ieder geval een Voque bank en stoeln op Marktplaats verschijnen
Stoelen die dan weggaan zullen van stof zijn.....(standaard Vogue, grijs.)
Jammer
Zocht nog een setje voorstoelen in grijs leer of anders een setje stoelen en bank. Maar dan wel voor een net zo schappelijke prijs als dat we destijds bij Bowy betaald hebben =)
Jurriaan.
Zocht nog een setje voorstoelen in grijs leer of anders een setje stoelen en bank. Maar dan wel voor een net zo schappelijke prijs als dat we destijds bij Bowy betaald hebben =)
Jurriaan.