remlichtschakelaar Lucas

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Boelo

remlichtschakelaar Lucas

Bericht door Boelo »

Ik probeer al een tijd de juiste afstelling te vinden voor de nieuwe remlichtschakelaar.... grrrrrrrrr....
Al eerder een posting gemaakt en daarin beschreven hoe ik te werk ging, dat lijkt goed. Oftewel zover indraaien tot hij net niet continu brandt maar wel als je het pedaal intrapt. Lukt absoluut niet. Of de remlichten gaan niet aan of ze branden continu.

Van ellende uiteindelijk maar naar de garage gebracht, je raad het al.... het lukt hen ook niet.

Nou heb ik wat zoekwerk in het archief verrricht......
[www.prikpagina.nl]

Vraag is nu; moet ik het binnenwerk van de padalenbox, dus dat smalleveertje dat de schakelaar indrukt? Zo ja weet iemand daar een bestelnummer van?

Of is er een bestaande modificatie?

Of moet ik, zoals de garagehouder voorstelde, zelf een modificatie maken. bv een schakelaar net boven het rempedaal zelf?

Ik weet het even niet? Maar wil wel graag APK op mijn auto en dit probleem staat dat voorlopig in de weg!!!

Graag jullie hulp. Thanx

Boelo
Boelo

Re: remlichtschakelaar Lucas

Bericht door Boelo »

dit was mijn eerdere posting:

[www.prikpagina.nl]

Boelo
Boelo

Bericht door Boelo »

ik bedoel deze:
[www.prikpagina.nl]

Gr. Boelo
Stukje Nostalgie

Bericht door Stukje Nostalgie »

Zit hij wel in het goede gaatje? Bij mij zit deze in het gaatje dat het verst van het schutbord steekt. Geen idee of het verschil uitmaakt, heb die remcilinder nog niet eerder gedemonteerd.
Stukje Nostalgie

Bericht door Stukje Nostalgie »

Btw, afstellen doe ik met een multimeter. Wanneer hij contact maakt draai ik de sensor een volle slag terug (360graden), staat hij niet te kritisch maar perfect bij het daadwerkelijk remmen!
Boelo

Bericht door Boelo »

Er is maar één mogelijkheid waar de schakelaar inpast.

Maar je tip van de multimeter ga ik proberen, alhoewel ik bang ben dat het binnenwerk de veroorzaker van de ellendxe is.

groeten Boelo
Plaats reactie