Def90 - dakreparatie
Def90 - dakreparatie
Hallo allemaal,
Mijn verhoogde dak van mijn Defender 90 heeft wat kleine schade opgelopen toen ik moest remmen in de toegangspoort van de garage. De neus dook naar beneden en de achterkant omhoog en ....... kloink
De achterrand van mijn verhoogde dak tikte tegen de betonnen rand van de parkeergarage. Naast een paar schrapen zijn er een paar schilfers af die ik wil repareren.
Wat is het beste in dit geval? Grondverf erover en aflakken, of de kleine gaatjes opvullen met een goedje en dan aflakken?
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes,
Ron.
Re: Def90 - dakreparatie
Plekken dusdanig opschuren dat het "hoogteverschil" tussen de kale plekken en het omliggende verdwenen is. Daarna metaalprimer op kale delen, grondlak (primer) en dan afwerken met lak. Eventueel alles, rondom de plekken, licht opschuren met waterproof schuurpapier en polijsten. Als het een unicolor is dan is het wel makkelijk bij te werken. Je kan dan de kale plekjes iets dikker afwerken met lak en daarna zover wegpolijsten dat er geen verschil meer is te zien.
Succes.
Succes.
Merci Frans. Even wachten op een droge dag en dan ga ik aan de slag!
Groetjes,
Ron.
Ron,
Ik ben nu met het dak van m'n LW bezig. Ik heb een prima etsprimertje en mogelijk de kleur wit van jouw wagen. En het staat in Spiekenesie. Je kunt wel een likkie krijgen.
Arnoud
Ik ben nu met het dak van m'n LW bezig. Ik heb een prima etsprimertje en mogelijk de kleur wit van jouw wagen. En het staat in Spiekenesie. Je kunt wel een likkie krijgen.
Arnoud
Hé hallo Arnoud,
Dat is (veel te) lang geleden. Dacht dat je al helemaal ondergedoken was
Zal binnenkort je meelbox wel eens vervuilen!
Groetjes,
Ron.
Altijd dichtbij........aan de andere kant van die dijk.
o6-53293175
o6-53293175
Altijd dichtbij..................aan de andere kant van de dijk.
06 53293175
06 53293175
Oh ja dat spul met die doodskoppen.
Daar zijn ze zelfs in Polen bang voor
Daar zijn ze zelfs in Polen bang voor