markt problemen?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rangie

markt problemen?

Bericht door Rangie »

zijn er problemen met de pagina markt? ik kan hem niet openen ook het smoelenboek werkt niet. of is er een probleempje met mijn computer........

Groeten Rangie
Dennis101

Re: markt problemen?

Bericht door Dennis101 »

Nergens last van, alles werkt.

Dennis B.
Jeffrey109

Bericht door Jeffrey109 »

bij mij werkt ook alles gewoon

groeten jeffrey
Land Rover 109 2.25 Diesel 1977 ex-leger
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

Hier ook alles ok Ron,

By the way, motorretje snort tevreden, heb alleen veel moeite met een uitlaatpakking, krijg em niet lekvrij. Ik heb er nu 2 uitlaatpakkingen tussen zitten maar dat zal niet heel lang goed gaan denk ik.

hoeveel graden voor ontsteking kon ik mijn auto nu het best stellen Ron, en dan neem ik aan zonder de vacuumvervroeger aangesloten?

Grtn,

Roland

<b>RAN OVER PROJECT.Update 25 Oktober.</b>
<a href="[www.mijnalbum.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="RanOver 3.5V8 '73"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
Rangie

Bericht door Rangie »

Hé Rol,
gaat het om de spuitstukpakkingen? zo ja, beetje Def-con op de flanges van het spruitstuk smeren, pakkingen plaatsen en het spruitstuk monteren. niet helemaal vast zetten (25-30 nm) een paar uurtjes geduld hebben, en dan goed vast zetten.
Ik dacht 40-50 nm.
Voorontsteking 3 tot 6 graden, let erop dat ieder streepje op het vliegwiel 3 graden is!

Groeten Ron
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Volgens de voorschriften moet er inderdaad uitlaatkit (Firegum) gebruikt worden. Bijkomend voordeel is dat de pakkingen bij montage mooi op hun plaats blijven zitten.

Dennis B.
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

Thank jullie very enough

inderdaad uitlaat header/spruitstuk pakking.

ok,..een soort van Gun-GUM ertussen dus. niets over gelezen in de boeken,
zag zelfs ergens dat een spruitstuk koud tegen de kop werd gemonteerd.

Grtn,

Roland

<b>RAN OVER PROJECT.Update 25 Oktober.</b>
<a href="[www.mijnalbum.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="RanOver 3.5V8 '73"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
Plaats reactie