gas bij 6 cil.
gas bij 6 cil.
Hoewel ik altijd heb gezegd geen gas te willen in mijn 6 cil. LaRo zit ik er toch stiekem wel eens over te denken. Mijn vraag is of iemand hier goede ervaringen mee heeft, welk bedrijf dit goed kan (tegen een aannemelijk bedrag) en wat de benodigdheden zijn.
== Land Rover Graveyard (Johan van der Wielen) ==
- 109'' series IIa StaWag 6 cilinder uit 1970: Doli
- 80'' series I softop 4 cilinder uit 1950: nog naamloos
en een heleboel onderdelen voor series en later.....
== Land Rover Graveyard (Johan van der Wielen) ==
- 109'' series IIa StaWag 6 cilinder uit 1970: Doli
- 80'' series I softop 4 cilinder uit 1950: nog naamloos
en een heleboel onderdelen voor series en later.....
Re: gas bij 6 cil.
AGS in Zeist, hebben ervaring met Land Rover, niet te duur en goeie service.
Re: gas bij 6 cil.
In mijn 6-cylinder zit ook LPG.Dit heb ik ingebouwd na de revisie van de motor. Gewoon zelf netjes aanleggen en naar de RDW te keuren, is veruit het goedkoopste en je hebt het precies zoals je zelf wil.
Kom anders maar een kijken.
Groeten Gerbrand Hos. 109 IIa Station 6-cyl.
Kom anders maar een kijken.
Groeten Gerbrand Hos. 109 IIa Station 6-cyl.
Re: gas bij 6 cil.
Waarschijnlijk heb je dezelfde auto als is... ik kom grag een keertje kijken en met je praten. Kun je mij anders ff mailen met wat gegevens zodat ik een keertje langs kan komen? (schoffie@dds.nl)
Re: gas bij 6 cil.
ik ben zo zeer benieuwd wat er allemaal bij komt kijken om gas erin te zetten. heb zelf een serie 3 109 6 cilinder ben druk bezig met de restauratie er zit een gasinstallatie bij, maar heb totaal geen verstand van hoe of wat als het om gas gaat Dus kan je mij die gegevens ook even doorsturen?
gr eelco
gr eelco
Re: gas bij 6 cil.
Gerbrand,
Ik heb jullie onderwerp gezien inzake de 6 cylinder en LPG.
Afgelopen weekeind zijn wij op het feestje van de LRCH geweest.
De rit erheen geen enkel probleem v.w.b. de gasinstallatie.
Op het terrein aangekomen na een rit van Katwijk naar Molenhoek,
bleef de motor maar niet stationair lopen. Na allerlei goedbedoelde
adviezen liep de motor van de S 109 Stationwagen uit 1972 helemaal
niet meer op gas. Overschakelen op benzine en tanken want ook het advies
van een lege tank werd gegeven! Dit was dus niet het geval.
Op benzine was starten wel mogelijk maar ook hier liep de motor
niet stationair.
Heb je ervaringen of evt. oplossingen voor dit probleem?
Ik hoor graag van je
Groetjes
Bouwe
Ik heb jullie onderwerp gezien inzake de 6 cylinder en LPG.
Afgelopen weekeind zijn wij op het feestje van de LRCH geweest.
De rit erheen geen enkel probleem v.w.b. de gasinstallatie.
Op het terrein aangekomen na een rit van Katwijk naar Molenhoek,
bleef de motor maar niet stationair lopen. Na allerlei goedbedoelde
adviezen liep de motor van de S 109 Stationwagen uit 1972 helemaal
niet meer op gas. Overschakelen op benzine en tanken want ook het advies
van een lege tank werd gegeven! Dit was dus niet het geval.
Op benzine was starten wel mogelijk maar ook hier liep de motor
niet stationair.
Heb je ervaringen of evt. oplossingen voor dit probleem?
Ik hoor graag van je
Groetjes
Bouwe