Ritje zondag a.s.
Ritje zondag a.s.
Heren en dames,
Zaterdag ga ik een rondje rijden in Siddeburen! (3s gaat mee..... wie nog meer??)
Verzamelen 11.00 uur in Siddeburen bij de zandput of om 10.30 bij het Esso pompstation bij de IKEA in Groningen.
Groetjes Bowy
ps Binnenkort (met een week of 4 a 5 ga ik weer rijden met daaraan gekoppelde een BYO BBQ bij mij thuis (zeer groot grasveld!! en ruime parkeergelegenheid )
Update hierover volgt nog! (Sue ook jij bent natuurlijk van harte uitgenodigd!! )
Zaterdag ga ik een rondje rijden in Siddeburen! (3s gaat mee..... wie nog meer??)
Verzamelen 11.00 uur in Siddeburen bij de zandput of om 10.30 bij het Esso pompstation bij de IKEA in Groningen.
Groetjes Bowy
ps Binnenkort (met een week of 4 a 5 ga ik weer rijden met daaraan gekoppelde een BYO BBQ bij mij thuis (zeer groot grasveld!! en ruime parkeergelegenheid )
Update hierover volgt nog! (Sue ook jij bent natuurlijk van harte uitgenodigd!! )
Re: Ritje zondag a.s.
Hoi Bowy,
Ik schrok al. Even dacht ik dat Groningen dit weekeind zou plaatsvinden.
Zondag heb ik reeds een afspraak in Almere, dagje rijden met 4x4 de Veluwe,
vandaar.
Maar over een weekje of 4 a 5 lijkt me een goed idee. Zodra je een mogelijke
datum hebt, laat deze even weten. Gelijk vastleggen die hap!
Dus, laat maar komen die datum !
Garoetsels,
Erik S
Ik schrok al. Even dacht ik dat Groningen dit weekeind zou plaatsvinden.
Zondag heb ik reeds een afspraak in Almere, dagje rijden met 4x4 de Veluwe,
vandaar.
Maar over een weekje of 4 a 5 lijkt me een goed idee. Zodra je een mogelijke
datum hebt, laat deze even weten. Gelijk vastleggen die hap!
Dus, laat maar komen die datum !
Garoetsels,
Erik S
Re: Sue uitgenodigd
Bowy,
heb je Sue uitgenodigd om met Serious IIa het gras in je tuin te komen maaien??
Ik zal alvast nieuwe steekassen gaan zoeken bij Ron want Yuri. Hendrik, Dries en Erik zullen er dan ook wel zijn.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
heb je Sue uitgenodigd om met Serious IIa het gras in je tuin te komen maaien??
Ik zal alvast nieuwe steekassen gaan zoeken bij Ron want Yuri. Hendrik, Dries en Erik zullen er dan ook wel zijn.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Aad K. Voor al uw steekassen en aanverwante artikelen.......
Komen jullie maar gezellig grasmaaien! Lijkt me prima.
Ben errug benieuwd wat de buren zullen zeggen van een stuk of wat (bemodderde) landrovers in de straat......
Datum komt snel!
Wordt volgens mij errug gezellig!!
Groetjes Bowy
Ben errug benieuwd wat de buren zullen zeggen van een stuk of wat (bemodderde) landrovers in de straat......
Datum komt snel!
Wordt volgens mij errug gezellig!!
Groetjes Bowy
Ladies only
Zaterdag heb ik de Ladies Day van de LRCH. En ik ben dan misschien niet zo'n "lady" maar een dagje met andere dames over Landrovers praten lijkt me wel een keer leuk!
Voor het echte werk houd ik me natuurlijk aanbevolen, dus ik hoor wel wanneer we gaan spelen in jouw tuin...
Groet
Sue en Leopold (met mooie, glimmende, nieuwe, door Aad K. verzorgde steekas )
Voor het echte werk houd ik me natuurlijk aanbevolen, dus ik hoor wel wanneer we gaan spelen in jouw tuin...
Groet
Sue en Leopold (met mooie, glimmende, nieuwe, door Aad K. verzorgde steekas )
Even voor de duidelijkheid:
Het gaat dus om de zondag!! ( niet zoals in het eerste berichtje, zaterdag ! )
Kun je mij even een mobielnr opmelen, Bowy, dat we elkaar kunnen bereiken als het zover is.
-3s.
06-25106937
Het gaat dus om de zondag!! ( niet zoals in het eerste berichtje, zaterdag ! )
Kun je mij even een mobielnr opmelen, Bowy, dat we elkaar kunnen bereiken als het zover is.
-3s.
06-25106937
Vind je het gek dat er nog wel eens iets verkeerd gaat bij Bowy? Ik lees alleen die postings met de nodige aandacht, die onderwerpen gaan meestal nergens over...in dit geval dus precies andersom.
Maar goed, zondag kan ik jammergenoeg ook niet. Ik ben onder Landrover-curatelen gezet Ik ben de laatste tijd ietsje te veel met mijn auto bezig, waardoor een hoop andere dingen blijven liggen. Maar dat hoef ik jullie gelukkig niet uit te leggen
In ieder geval hoop ik wel op de op stapel staande BBQ te komen (Ik ga gewoon, laat me door niemand tegen houden!)
Groetjes Sue en Leopold (met binnenkort steekassen die nooit meer af zullen breken in het diff, maar daar meer over op een ander tijdstip...)
Maar goed, zondag kan ik jammergenoeg ook niet. Ik ben onder Landrover-curatelen gezet Ik ben de laatste tijd ietsje te veel met mijn auto bezig, waardoor een hoop andere dingen blijven liggen. Maar dat hoef ik jullie gelukkig niet uit te leggen
In ieder geval hoop ik wel op de op stapel staande BBQ te komen (Ik ga gewoon, laat me door niemand tegen houden!)
Groetjes Sue en Leopold (met binnenkort steekassen die nooit meer af zullen breken in het diff, maar daar meer over op een ander tijdstip...)
Re: ZONDAG!!! SORRY GEEN ZATERDAG DUS!!!!!
He Bowy,
Ik ben bang dat ik ook zondag niet kan, al lijkt het me wel erg leuk.
Overigens heb ik ook afgelopen week ergens anders gereden, en ik moet zeggen, dit is heeeeeeeeel erg geschikt voor jou! Veel modder, nog veel meeer water en weinig hoogte verschil
En als je op eigen kracht rond kunt komen mag je de hele dag gratis drinken (aangeboden door de terrein eigenaar
Op de BBQ laat ik het natuurlijk niet afweten, tenzij het een zondag betreft dat ik moet crossen natuurlijk (maar ik geloof dat Sue het ook wel leuk vindt om te crossen dus....)
Groetjes, JC
Ik ben bang dat ik ook zondag niet kan, al lijkt het me wel erg leuk.
Overigens heb ik ook afgelopen week ergens anders gereden, en ik moet zeggen, dit is heeeeeeeeel erg geschikt voor jou! Veel modder, nog veel meeer water en weinig hoogte verschil
En als je op eigen kracht rond kunt komen mag je de hele dag gratis drinken (aangeboden door de terrein eigenaar

Op de BBQ laat ik het natuurlijk niet afweten, tenzij het een zondag betreft dat ik moet crossen natuurlijk (maar ik geloof dat Sue het ook wel leuk vindt om te crossen dus....)
Groetjes, JC
Re: Aad K. Voor al uw steekassen en aanverwante artikelen.......
Ben er over 4 / 5 weken dan eindelijk ook bij. Hacfort wordt volgende week dinsdag gekeurd en dan is het rijden geblazen.
We horen tegen die tijd wel wie, wat, waar en hoeveel kauw en slobber we zelf mee moeten nemen.
Steven
P.S. kom zondag niet ben in Zeeland uitwaaien aan zee
We horen tegen die tijd wel wie, wat, waar en hoeveel kauw en slobber we zelf mee moeten nemen.
Steven
P.S. kom zondag niet ben in Zeeland uitwaaien aan zee
Re: ZONDAG!!! SORRY GEEN ZATERDAG DUS!!!!!
Komt Appelscha te vervallen??? wil wel even rijden maakt niet uit waar
wacht de postings wel even af. Sidderburen is voor mij een uur rijden.
groetjes, Duco

groetjes, Duco
Bowy,
Is dat de afgraving waar je langskomt als je vaaf Steendam Siddeburen binnenrijdt.
Bert
[www.beetle-design.com]
Is dat de afgraving waar je langskomt als je vaaf Steendam Siddeburen binnenrijdt.
Bert
[www.beetle-design.com]
Bowy,
k ben er deze keer niet bij. k zit in Zwitserland voor een verjaardagvisite. Op de site las ik net het adres van Stolz-rostfrei. Als dat in de buurt is ga ik daar even kijken.
groet en veel plezier
henk kr
nb neem je motorophangplaatje even mee. Leg maar in het houthok achter de schuur.
k ben er deze keer niet bij. k zit in Zwitserland voor een verjaardagvisite. Op de site las ik net het adres van Stolz-rostfrei. Als dat in de buurt is ga ik daar even kijken.
groet en veel plezier
henk kr
nb neem je motorophangplaatje even mee. Leg maar in het houthok achter de schuur.
Ik denk dat ik rond 11 uit appelscha ga vertrekken!!
Waar moet jij vandaan komen? Zou leuk zijn als we samen kunnen rijden.
Grt,
3s.
Waar moet jij vandaan komen? Zou leuk zijn als we samen kunnen rijden.
Grt,
3s.
Rond 11 uur uit appelscha? Maarre bel dan even als je in de buurt van Siddeburen bent anders is het lastig te vinden.......
Groetjes Bowy
en tot zondag!
Groetjes Bowy
en tot zondag!
Ik kom uit Heerenveen, moet nog even kijken hoe en wat maar kom denk ik wel even.
Ach Heerenveen is maar ca 40 minuutjes naar Groningen...... Dan zie ik je daar?
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
groningen is 40 min. maar sidderburen is iets verder als ik het mij goed herinner volgens mij is dat 91,4 kilometer . kan een meter meer zijn natuurlijk 
Moet even kijken hoe laat ik weg kan, maar kom wel even.

Moet even kijken hoe laat ik weg kan, maar kom wel even.
Ik kom niet:-( , de disco heeft koelwaterlekkage en de waterpomp maakt op eens best wel veel herrie mischien moet ik maandag toch eerst maar even langs de garage om te vragen of e.a kwaad kan. Ik heb deze auto nog maar een paar weken en wil eerst zeker weten dat ie technisch in orde is voor ik ermee het terrein in ga.
Het heeft me tot dusver al genoeg gekost. En ik wil er van het zomer wel mee op vakantie kunnen (voor het eerst in 10 jaar) Hoop dat jullie veel plezier hebben!!
groetjes, Duco
Het heeft me tot dusver al genoeg gekost. En ik wil er van het zomer wel mee op vakantie kunnen (voor het eerst in 10 jaar) Hoop dat jullie veel plezier hebben!!
groetjes, Duco