Meer rottigheid
Meer rottigheid
Het schutbord van mijn 88'' serie3 uit 1978 begint er steeds meer uit te zien als een gatenkaas. Vooral boven de spatborden en een deurpilaar zijn slecht. Maar ook boven de ventilatiekleppen zitten wat mindere plekken.
Ik ben nu mijn opties aan het overwegen: nieuwe stukken inlassen of een ander schutbord. Beide hebben zo hun voor- en nadelen.
Wie heeft er ervaring met het lassen van nieuwe stukken en/of het vervangen van een bulkhead?? Ik hen erg geinteresseerd in ervaringen.
Is het vervangen van het bulkhead erg veel werk (of uiteindelijk zelfs sneller als oplappen)??
Greetz, Maarten
Re: Meer rottigheid
Maarten,
Ik vermoed dat vervangen sneller gaat dan stukken inlassen.
Tenzij je er heel erg makkelijk bijkan, maar dat is meestal niet het geval.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Ik vermoed dat vervangen sneller gaat dan stukken inlassen.
Tenzij je er heel erg makkelijk bijkan, maar dat is meestal niet het geval.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Re: Meer rottigheid
Hoi Aad,
Waar haal ik een goed bulkhead vandaan voor mijn 109 V8, ik zit namelijk met de zelfde overweging als Maarten. Wat kost zoiets enig idee.
Groeten
Edgar
Waar haal ik een goed bulkhead vandaan voor mijn 109 V8, ik zit namelijk met de zelfde overweging als Maarten. Wat kost zoiets enig idee.
Groeten
Edgar
Re: Meer rottigheid
Bij van dam in rhenen voor 600 euro maar dan heb je ook niks :+ lol
Ron heeft vast wel wat en anders ergens een sloper scoren.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ron heeft vast wel wat en anders ergens een sloper scoren.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]