...dat ik rem, remt de RR wel redelijk maar de tweede keer moet ik toch wel meer kracht zetten.
Pas al een berichtje hierover geplaatst maar helaas nog steeds niet in orde.
Ik had de cupjes van de remklauwen vervangen maar sinsdien zijn de remmen niet je van het..
Remmen zijn ontlucht, pomp trek vacuum, geen verschil in toeren bij remmen, en kan geen lekkage bij de remmen zelf vinden. Meestal is het toch zo dat als er een lekkage is dat er juist na pompen pas weer druk is maar nu is dus de eerste keer remmen ipv na het pompen.......
Oh Sint en Piet, help me toch!
enne, gaat om een 87er RR
de eerste keer....
Re: de eerste keer....
Tja Ron.... die eerste keer blijft toch een memorabel moment
misschien een vacuumlek in je bekrachtiger? na de eerste keer remmen heft ie misschien niet genoeg vacuum meer over... ik weet het natuurlijk ook zo niet, tis maar een gedachte gangetje
janzzen en Bismarck, die uitsluitend onbekrachtigt remt..

janzzen en Bismarck, die uitsluitend onbekrachtigt remt..
Ron. Heb zelf ook problemen met de rem gehad, Achteraf bleek dat de dynamo scheef zat waardoor de vacuumpomp niet goed(voldoende) meedraaide. Na vervanging dynama en het in een lijn zetten van de snaar werkte alles weer formidabel. Is mischien de moeite waard eens te checken.
...ben bang dat dit ook het geval is. Ik heb namelijk in de haast wat remvloeistof lopen knoeien en dat is volgens mijn tussen de remcilinder en de bekrachtiger gelopen (die bol..
Misschien moet ik met remmen voortaan niet meer twijfelen en gewoon de eerste keer goed remmen, heb ik ook geen problemen
Misschien moet ik met remmen voortaan niet meer twijfelen en gewoon de eerste keer goed remmen, heb ik ook geen problemen