getrouwd met Doli!!!
getrouwd met Doli!!!
Beste medeprikkers,
vrijdag was het zover, Sandra en ik zijn getrouwd. En natuurlijk was Doli, onze trouwe series IIa StaWag, onze trouwauto. Compleet met niuwe motor, rode deuren op de rest groene carroserie, slingers, balonnen en een heus bloemstuk in het reservewiel heb ik 's morgens, met chauffeur, Sandra bij haar thuis opgehaald om naar het stadhuis van Heino te rijden. Daar pontificaal voor de deur gaprkeerd en na afloop naar 'ons' landgoed, onze boederij, te vertrekken. Hoewel we altijd alles meehadden (lees: overall, gereedschap, vloeistoffen, etc.) hefet Doli het prima gehouden en knorde tevreden als trouwauto met een lange stoet achter zich aan.
De foto's zijn binnenkort klaar en dan komt er natuurlijk een prachtige foto van Sandra in middelseeuwse jurk, ik in kilt en Doli op het prikbord...
== Land Rover Graveyard (Johan van der Wielen) ==
109'' series IIa StaWag 6 cilinder uit 1970: Doli
80'' series I softop 4 cilinder uit 1950: nog naamloos
en een heleboel onderdelen.....
vrijdag was het zover, Sandra en ik zijn getrouwd. En natuurlijk was Doli, onze trouwe series IIa StaWag, onze trouwauto. Compleet met niuwe motor, rode deuren op de rest groene carroserie, slingers, balonnen en een heus bloemstuk in het reservewiel heb ik 's morgens, met chauffeur, Sandra bij haar thuis opgehaald om naar het stadhuis van Heino te rijden. Daar pontificaal voor de deur gaprkeerd en na afloop naar 'ons' landgoed, onze boederij, te vertrekken. Hoewel we altijd alles meehadden (lees: overall, gereedschap, vloeistoffen, etc.) hefet Doli het prima gehouden en knorde tevreden als trouwauto met een lange stoet achter zich aan.
De foto's zijn binnenkort klaar en dan komt er natuurlijk een prachtige foto van Sandra in middelseeuwse jurk, ik in kilt en Doli op het prikbord...
== Land Rover Graveyard (Johan van der Wielen) ==
109'' series IIa StaWag 6 cilinder uit 1970: Doli
80'' series I softop 4 cilinder uit 1950: nog naamloos
en een heleboel onderdelen.....
Re: getrouwd met Doli!!!
Johan en Sandra,
Heel hartelijk gefeliciteerd.
Wij hopen dat jullie en Doli het nog vele jaren met elkaar uithouden.
Aad, Ursula en Ingwer Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Heel hartelijk gefeliciteerd.
Wij hopen dat jullie en Doli het nog vele jaren met elkaar uithouden.
Aad, Ursula en Ingwer Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Johan en Sandra van harte gefeliciteerd!!!!!
En dat er nog vele mooie jaren mogen volgen in goede gezondheid en met zoveel mogelijk Land Rover(s)
En dat er nog vele mooie jaren mogen volgen in goede gezondheid en met zoveel mogelijk Land Rover(s)
Gefeliciteerd !
Veel geluk. Maar dat zal wel lukken
Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]
Veel geluk. Maar dat zal wel lukken
Lara C. & Lara 2
[groups.msn.com]
Gefeliciteerd, en heel veel geluk samen!!!
Greetz, Maarten
Van harte jongen. Ik hoop dat Doli niet jaloers wordt. Of Sandra 

Re: getrouwd met Doli!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd, mijn vrouw kwam ook op de proppen met onze eerste Laro
en we zijn ook nog hartstikke gelukkig getrouwd!
Veel plezier en geluk met zowel elkaar als de Laro scene!
LaRo '69
en we zijn ook nog hartstikke gelukkig getrouwd!
Veel plezier en geluk met zowel elkaar als de Laro scene!
LaRo '69
heel veel geluk met je twee vrouwen.
nog veel gelukkige jaren en rij-plezier(niet te veel doordenken,mag natuurlijk wel )
Ernst-jan
nog veel gelukkige jaren en rij-plezier(niet te veel doordenken,mag natuurlijk wel )
Ernst-jan
Dank jullie wel voor jullie felicitaties en goede wensen... Wij gaan met z'n drieen een gave toekomst tegemoed hoewel we binnenkort met z'n vieren hopen te zijn...
,,,,
Nee, Sandra is niet zwanger
....
Dan hoop ik dede 80'' weer rijdens te hebben....
,,,,
Nee, Sandra is niet zwanger
....
Dan hoop ik dede 80'' weer rijdens te hebben....
Van harte gefeliciteerd, dat het een goed geolied huwelijk mag zijn.
Van Harte Gefelicitaart.
Ik wens jullie heel veel geluk samen.
Groeten, Victor
Ik wens jullie heel veel geluk samen.
Groeten, Victor
Van harte gefeliciteered en veel geluk met z'n allen etc.
We wachten met spanning de foto's af (even afkijken want ons staat hetzelfde te wachten in oktober). Moet alleen de Laro nog aanschaffen maar we hebben tijd.
René
We wachten met spanning de foto's af (even afkijken want ons staat hetzelfde te wachten in oktober). Moet alleen de Laro nog aanschaffen maar we hebben tijd.
René
Van harte ik hoop je een keer tegen te komen in de buurt van Zwolle.
Veel geluk
Marcel
Veel geluk
Marcel
en van harte "uut Wieje" , en dat jullie maar veel modder op jullie pad mogen tegenkomen ....!!!
Jurjen
Jurjen
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
En nu maar hopen dat je aan het huwelijk minder hoeft te sleutelen dan aan de Laro's.
Jeroen 109 SIIA
En nu maar hopen dat je aan het huwelijk minder hoeft te sleutelen dan aan de Laro's.
Jeroen 109 SIIA