Gert,
Heel veel succes morgen, wordt een spannend dagje! Hou ons op de hoogte als je wil, ik hoop dat je er inmiddels een beetje uit bent... remember what we talked about!
Menno
Gert: even een hart onder de riem!
Re: Gert: even een hart onder de riem!
Menno dankjewel !
Het transport is geregeld, de auto is leeggeruimd, de spanbanden liggen klaar... ik ben benieuwd ! Vanmorgen ben ik zowel bij de auto als bij zijn stalling geweest, dat laatste stemde mij érg goed, hij krijgt er een mooi plekje !
Morgen na het eten plaats ik wat foto's hoop ik.
Ik krijg nog steeds af en toe mailtjes van mensen die tips hebben in de 107" wereld, geweldig !
Ik hoop dat het met de spits en de regen een beetje meevalt morgenmiddag.
Pieter(pjotr) en Bas (geldrover) gaan mij assisteren. Morgen nog even lekkere verse gevulde koeken halen van de banketbakker, koffie mee, moet goed komen dacht ik zo.
Groeten,
Gert
Die nog een politieke partij zoekt die vind dat oldtimers een eigen rijbaan moeten krijgen
Het transport is geregeld, de auto is leeggeruimd, de spanbanden liggen klaar... ik ben benieuwd ! Vanmorgen ben ik zowel bij de auto als bij zijn stalling geweest, dat laatste stemde mij érg goed, hij krijgt er een mooi plekje !
Morgen na het eten plaats ik wat foto's hoop ik.
Ik krijg nog steeds af en toe mailtjes van mensen die tips hebben in de 107" wereld, geweldig !
Ik hoop dat het met de spits en de regen een beetje meevalt morgenmiddag.
Pieter(pjotr) en Bas (geldrover) gaan mij assisteren. Morgen nog even lekkere verse gevulde koeken halen van de banketbakker, koffie mee, moet goed komen dacht ik zo.
Groeten,
Gert
Die nog een politieke partij zoekt die vind dat oldtimers een eigen rijbaan moeten krijgen

Re: Gert: even een hart onder de riem!
gert, goed te lezen dat het er van komt!!
je weet het, ik hou je op de hoogte!
nogmaals veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel suc6en.
paul
je weet het, ik hou je op de hoogte!
nogmaals veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel suc6en.
paul