Stuurprobleem RRC
Stuurprobleem RRC
Wij hebben gisteren een ex-rijkswacht RRC gekocht uit Belgique, nu zitten we met een probleem; wanneer ik het stuur draai dan loopt hij vast/aan/zwaar (zonder draaien) en na extra kracht erop schiet hij ineens zo'n 15 graden om. Het voelt alsof er een aantal tandwielen, kruisstukken te vast in elkaar steken. Servopomp is vervangen en het is volgens de eigenaar ineens ontstaan. Iemand enig idee waar te zoeken?
Met groet,
Maarten
Met groet,
Maarten
Re: Stuurprobleem RRC
logisch zou zijn het stuurhuis. loskoppelen en controlleren?
Eigenlijk stap voor stap verder zoeken.
Greetzz Jeroen.............
Eigenlijk stap voor stap verder zoeken.
Greetzz Jeroen.............
Hoi
Ik zou de wielen eens opkrikken en dan onder de kap voelen wat er gebeurt. Klinkt als een te strak afgesteld stuurhuis of te weinig druk van de stuurpomp. Als het probleem er niet is met de motor uit zou ik het in de stuurpomp zoeken.
groet frank
Ik zou de wielen eens opkrikken en dan onder de kap voelen wat er gebeurt. Klinkt als een te strak afgesteld stuurhuis of te weinig druk van de stuurpomp. Als het probleem er niet is met de motor uit zou ik het in de stuurpomp zoeken.
groet frank
Ik vermoed in dit geval eerst een kruisje van de stuurstang, die willen nogal eens goed vast zitten. Voor een paar tientjes (zijn niet goedkoop helaas)
heb het zelfde gehad. Dus voor je duurdere zaken als het stuurhuis gaat vervangen,..
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.Update 25 Oktober.</b>
<a href="[www.mijnalbum.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="RanOver 3.5V8 '73"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
heb het zelfde gehad. Dus voor je duurdere zaken als het stuurhuis gaat vervangen,..
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.Update 25 Oktober.</b>
<a href="[www.mijnalbum.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="RanOver 3.5V8 '73"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
Oke, bedankt voor de input!
Ga hem aankomende week ophalen dus dan weten we meer ... YES!
Ciao Maarten
Ga hem aankomende week ophalen dus dan weten we meer ... YES!
Ciao Maarten
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heeft Roland gelijk. Kruisje van de stuurstang.