Balen, jammer.
Maar de (forse) diesellek lijkt uit de pakking te komen van de injectiepomp, uit dat 'opbouwdekseltje' zeg maar. Nu zoek ik me rot naar explosietekeningen ofzo van die pomp maar kan niks vinden...Ook niet op prikkrscd's
Archief heb ik ok doorzocht, maar geeft me geen eenduidig antwoord.
ik kan natuurlijk een pakking halen bij een der onderdelenwinkeltjes, maar wellicht moeten er binnenin ook nog eea worden vervangen. En ik weet niet wat ik tegenkom als ik het dekseltje eraf schroef. springen de veren mij om de oren?
Is het helemaal loshalen van de injectiepomp t beste? ik heb geloof ik opgepikt dat het dan wijs is het vliegwiel even vast te zetten ivm tijdstip. En ook de stand van de pomp te markeren in de slobgaten. Hoe zit dat precies? heeft dat dan nog te maken met de stand van vliegwiel?
Kan ik alles zomaar losdraaien en moeten daar overal nieuwe O-ringen in (leidingen naar verstuivers, brandstofleidingen, ...
Deze week geen klustijd en daarna weekend weg, maar dan moet t geen gebeuren. Heb dus nog even de tijd om info bij elkaar te zoeken.
Brrr. ben bang meer kapot te maken dan me lief is, maar goed. Eigenlijk heb ik er ook wel zin in en dat drempeltje.. daar hebben we medeprikkers voor

heb nu al weer zin om met t ding de weg op te gaan..... Geduld.