Zit inmiddels redelijk frequent in Ede, leuk want dat zie je weer andere landrovers dan die in grun (die ken ik inmiddels zo'n beetje allemaal )
Maarre, van wie is die donkerblauwe LW, met limestone hardtop die ik elker morgen tussen 855 en 900 voor mijn raam zie langsrijden in de Galvanistraat in Ede??? Prikker??
Cheers Bowy
ps kwam er van de week achter dat mijn kantoor nog geen 250 meter van AutorRega zit en da;s natuurlijk altijd makkelijk
Is volgens mij geen klant (die zie ik ook regelmatig rijden) en ook geen werknemer (heb hem daar nog niet zien staan)
maarre wist wel dat Rega in Ede zat maar was er nog nooit geweest, en werk nog maar kort op deze locatie . Moet wel zeggen dat ik Rega telefonisch nooit zo sterk vond (wisten vaak niet precies wat ik bedoel qua onderdeel ed, BP is in mijn ogen hier wel heel sterk in net als hun next day delivery beleid! ) Maar nu ik er natuurlijk practisch naast werk wordt het wel heel laagdrempelig om even een keerringtje oid op te halen en face to face zijn het wel hele geschikte lui, met name een gezellige werkplaats-chef die zelfs af en toe hier meeleest.....
Cheers Bowy die nog steeds nieuwsgierig is van wie deze LW is.