Hallo Allemaal,
Ik ben woonachtig in het midden van het land, en ben nu sinds een jaar lid van LRCH. Heb al een paar keer een rit meegereden van de LRCH, leuke ervaring maar meestal zijn deze lokaties ver. Voordat ik op plaats van bestemming ben heb ik er al ruim 100km opzitten. Misschien een overbodige vraag maar zijn er in het midden van Nederland geen mogelijkheden voor een all-road rit. Graag jullie reacties waar ik meer info kan vinden.
Ik ben nog geen ervaren 4x4 rijder maar zou graag met mijn 109 wat meer willen proberen. en wat andere rijders willen ontmoeten.
Grtn.
Ronald
Mogelijkheden midden Nederland
Re: Mogelijkheden midden Nederland
beste ronald
dan ben je hier aan het juiste adres!
er zijn er hier vast genoeg die je kunnen ehlpen ik niet helaas ik kom uit brabant en ken daar redelijk wat.
maar e rkomen vast andere reacties zometeen.
veel succes en veel plezier toegewenst.
groetjes disco 1992
dan ben je hier aan het juiste adres!
er zijn er hier vast genoeg die je kunnen ehlpen ik niet helaas ik kom uit brabant en ken daar redelijk wat.
maar e rkomen vast andere reacties zometeen.
veel succes en veel plezier toegewenst.
groetjes disco 1992
All-Road is geen probleem in midden Nederland.
Off-Road wordt een groter probleem.
De afgelopen jaren is er veel te veel gesloten ( helaas )
er zijn nog een paar wegen die bruikbaar zijn.
Ga eens mee met de Recreatieve. die hebben vaak leuke ritten.
Vico ( zonder hulk in Afghanistan)
Off-Road wordt een groter probleem.
De afgelopen jaren is er veel te veel gesloten ( helaas )
er zijn nog een paar wegen die bruikbaar zijn.
Ga eens mee met de Recreatieve. die hebben vaak leuke ritten.
Vico ( zonder hulk in Afghanistan)
Thanks,
Zie alweer wat mogelijkheden!! Ik zal eens wat gaan toeren in de omgeving kom met de hond meestal in de richting van Soestduinen dus.
grtn.
Ronald
Zie alweer wat mogelijkheden!! Ik zal eens wat gaan toeren in de omgeving kom met de hond meestal in de richting van Soestduinen dus.
grtn.
Ronald