land rover workshop manual
land rover workshop manual
wie weet waar je die in nederland kan halen voor mijn pas aangeschafte serie 2 a
type 88
bedank p.blonk
type 88
bedank p.blonk
Re: land rover workshop manual
Kijk es op [www.carsoft.ru]. Beetje vage site maar misschien vind je hier wat je zoekt
Haynes manuals zijn overigens vrij goed. Auto ReGa in Ede zal m misschien hebben en anders via 't 4WD Magazine eens proberen
De Haynes zijn inderdaad goede boeken. Ik weet niet waar je woont, maar bij alle bedrijven waar onderdelen te vinden zijn, zijn deze boeken ook wel te vinden. Ik heb ze in ieder geval bij Jansen in Udenhout gezien. Alle Laro bedrijven vind je op deze site.
De boeken van haynes kosten ongeveer nieuw 35 euro.
De boeken van haynes kosten ongeveer nieuw 35 euro.
Hee Patrick,
Ik heb hier kopieen van 1e en 3e echelons onderhoud, binnenkort haal (koop) ik de kopieen van het 2e echelons van iemand die voor een set kopieen 12 euro betaalde bij multycopy, als je intresse hebt kan ik tegen kostprijs wel voor 3 weken leesplezier zorgen, ik weet niet waar je vandaan komt maar ik zit in Zeewolde en bovenstaande prijzen zijn exl. bezorgkosten welke bij landrover rijders vrij hoog liggen ! ik hoor het wel !
Peter 88
Ik heb hier kopieen van 1e en 3e echelons onderhoud, binnenkort haal (koop) ik de kopieen van het 2e echelons van iemand die voor een set kopieen 12 euro betaalde bij multycopy, als je intresse hebt kan ik tegen kostprijs wel voor 3 weken leesplezier zorgen, ik weet niet waar je vandaan komt maar ik zit in Zeewolde en bovenstaande prijzen zijn exl. bezorgkosten welke bij landrover rijders vrij hoog liggen ! ik hoor het wel !
Peter 88
Bij British 4*4 hebben ze alle manuals.
Groeten
Edgar 109 V8
Groeten
Edgar 109 V8
Kijk maar eens op www.autoboek.com. Daar is werkelijk alles te vinden op autoboekgebied. Van gewoon mooie autoboeken tot reparatiehandleidingen van vrijwel elk merk. Over landrover is in de loop der jaren veel geschreven en veel daarvan staat gewoon in het schap en kun je op je gemak inkijken.
Je kan online bestellen of gewoon een bezoekje brengen aan de winkel op de helfortstraat in Deventer. De winkel is de moeite van het bezoeken waard.
Je kan online bestellen of gewoon een bezoekje brengen aan de winkel op de helfortstraat in Deventer. De winkel is de moeite van het bezoeken waard.
Zelf bestel ik de meeste boeken bij [www.bol.com] of bij [www.asnbooks.nl] . vooral de 2e is erg goed en klantvriendelijk.
Groet,
Martijn
Voorzien van plus +/- 10 laroboeken
Groet,
Martijn
Voorzien van plus +/- 10 laroboeken