Vanmorgen voelde de koppeling ook al iets anders, net of hij met indrukken en laten opkomen niet een gelijkmatige weerstand geeft.
Uiteindelijk ben ik toch thuis gekomen zonder problemen en wat denk je met het verzetten van de auto om eens te kijken of master cilinder etc nog OK is, ik krijg 'm niet meer uit z'n versnelling. Sta daar dus half gedraaid in de straat komt er zo'n snelle yup aan in z'n audi a4 en ipv even te wachten probeert hij achterlangs te wurmen (druk druk druk...).
Resultaat: volledige zijkant van die audi naar z'n grootje vanwege mijn hoekbeschermer, die nu een heel klein krasje extra heeft. Die man baalde wel maar gaf toe dat het zijn fout is.
Uiteindelijk toch de defender met horten en stoten naast het huis gekregen om te kijken waar de koppelingsproblemen vandaan kunnen komen:
vloeistoffen zijn OK,
normaal druk op het pedaal
hoofdkoppelings cilinder is niet lek
veren aan pedaal zijn ok
dus wat nu? Hydraulisch lijkt alles OK (cilinder is nog vrij nieuw) Ik heb het dan ook het gevoel dat er iets mechanisch mis is.
Komt iemand dit bekend voor en wat kan ik doen om er achter te komen waar ik het verder moet zoeken? Ik ben bang dat ik toch de vbak er af moet gaan halen

Groet
Roeland