Jep, binnenkort zijn jullie allen van harte uitgenodigd om eens in het groningen te komen terreinrijden, met daaraan gekoppeld een BYOBBQ! Ben op dit moment nog even in overleg voor een datum....
oooooooooooooooooooooooooooo...............................
spannend.............
Ga ik eindelijk de prikkers in levende lijve meemaken, hoi hoi hoi......
Want dan is Hacfort klaar (yes yes yes)
nog even een klein probleempje met de kabelboom oplossen en de deuren erin hangen, en dan kan hij naar de keuring!!!!!!!!!!!!!
Nu alleen nog hopen dat ik de geprikte datum ook kan.
Hartstikke mooi Dennis! Weer een obstakel overwonnen, de Amsterdamse delegatie is trots op je...
Bowy, gauw prikken die datum, vanavond is de hypotheekmeneer geweest en de aankoop van ons droomhuisje komt nu wel heel dicht bij. Dus straks wordt Leopold hopelijk omgedoopt tot verhuiswagen (tijdelijk natuurlijk...) en dan zal bij mij de tijd wel schaarser worden.
Ik ben nog niet op de dagen geweest zoals Ermelo en club dagen(jammer want ik zie er wel naar uit,zowel het rijden als de kennismaking)maar volgens mij moeten ze je er geregeld uithelpen. ..... jij niet alleen hoor(wacht maar want er komt een tijd dat je mij er constant uit kan halen).
Sue niet lullig bedoeld hoor maar mijn Achterbak versus bed is bijna 2 meter en zo lang is die Yuri van jouw ook weer niet. En wie zat er zondag vast? en wie moest er toen weer aan te pas komen? En wie had daarna nog het lef met iemand op sleeptouw gewoon door de modderpool heen te slepen? En wie...... Ik zal toch even goed nadenken voor je je handtekening zet.
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Jamaar, jamaar, jamaar, ik zit niet altijd vast.... En er waren allerlei verzachtende omstandigheden: mijn versnellingen zijn allemaal naar rechts verschoven (iemand zoiets al eens aan de hand gehad?), ik kon mijn banden niet af laten lopen, mijn rem in mijn linkerachterwiel zit vast (gister mijn vingertjes aan verbrand :-+) en, en, en...ze stonden allemaal te kijken en dan wordt ik zenuwachtig!!!