hallo forumleden,
Binnenkort zal ik m'n series IIa 88" op assteunen zetten en alle wielen verwijderen om ze te stralen en opnieuw in de prijmer en de verf te zetten, ik twijfel alleen waar en hoe ik de laro kan opkrikken.
kan ik in één keer de voorkant optillen? kan ik straffeloos direct naast het differentieel de laro onder de as optillen?
anders zit je weer met de bladveren, als ik net aan de buitenkant van de bladveren de laro optil, heb ik weer weinig ruimte om de assteun te plaatsen. Kan ik em ook precies onder de bladveren optillen?
Durk
laro omhoog krikken: krikpunten?
Re: laro omhoog krikken: krikpunten?
Hoi Durk,
Je kunt hem onder de bladveren, onder het diff (ook wel onder de as, maar bij voorkeur onder het diff), onder de bumpers (mits in goede staat), onder de veerbevestigingspunten (chassis) opkrikken.
Groetjes Bowy
ps de softtop is nu wel te koop.... (nog op zoek?)
Je kunt hem onder de bladveren, onder het diff (ook wel onder de as, maar bij voorkeur onder het diff), onder de bumpers (mits in goede staat), onder de veerbevestigingspunten (chassis) opkrikken.
Groetjes Bowy
ps de softtop is nu wel te koop.... (nog op zoek?)
Re: laro omhoog krikken: krikpunten?
He die Bowy,
bedankt voor de info! dus ik kan em gewoon onder z'n diff optillen, blokkie hout ertussen of zo.... gaat wel lukken!
Ik heb laatst net een hele leuke legergroene softtop gevonden, zo'n katoenen ding, en met als bonus nog twee mooie orginele jagersbankjes, voor een prikkie!
Dus ik ben goed voorzien nu...maar toch bedankt voor 't aanbod,
Durk
bedankt voor de info! dus ik kan em gewoon onder z'n diff optillen, blokkie hout ertussen of zo.... gaat wel lukken!
Ik heb laatst net een hele leuke legergroene softtop gevonden, zo'n katoenen ding, en met als bonus nog twee mooie orginele jagersbankjes, voor een prikkie!
Dus ik ben goed voorzien nu...maar toch bedankt voor 't aanbod,
Durk