sankey - update

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Kapitein Iglo

sankey - update

Bericht door Kapitein Iglo »

Zo, weer een dagje aan de Sankey geklust... De bak is er inmiddels netjes af, nu bezig met alle hijs- en sleepogen en verlichtingsunits eraf te krijgen... Dat valt nog niet mee zeg! Leve TengTools en de Engelse doppenset...

Ik vermoed dat de reminrichting en de verlichting de twee grootste dobbers worden. Het chassis en alle elektrische verbindingen zien er nog wel als nieuw uit zeg! Niet kapot te krijgen volgens mij.

Foto's vind je hier:

[www.mijnalbum.nl]

En gelukkig nu eindelijk klussen in een verwarmde stallingsruimte met koelkast, muziek, biljart(je) en echte garageposters... en dan bedoel ik niet met plaatjes van auto's .
Stukje Nostalgie

Re: sankey - update

Bericht door Stukje Nostalgie »

Hoi Menno, ziet er goed uit man! Ga je er een geavanceerde vouwwagen van maken?

Ik was je foto's aan het bekijken en zag dat je een MB hebt met daarop Holland Yachting. Werk je daar?

Ciao Maarten
Kapitein Iglo

Re: sankey - update

Bericht door Kapitein Iglo »

Hee Maarten,

Haha, nee hoor. Ik ga hem weer in de originele staat (proberen) terugbrengen. Gretl (ook hier actief op het prikbord) gaat er een iets modernere aanhange van maken, speciaal voor vakantiespul en offroaduitrusting.

De Mercedes met Holland Yachting erop is van... Holland Yachting. Die waren vriendelijk genoeg om de Sankeys voor de deur af te leveren; ik werk daar zelf niet. De Sankeys waren de laatste van Holland Yachting, dus daar zijn ze nu op...

Ik hou je wel via deze pagina met updates op de hoogte!

Groeten,

Menno
Plaats reactie