Top Gear.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frans Bonnes

Top Gear.

Bericht door Frans Bonnes »

Opnames Top Gear hervat

Gepubliceerd op donderdag 05 oktober 2006

LONDEN (ANP) - De opnames voor het BBC-programma Top Gear zijn hervat. Dat meldt de Britse omroep op zijn website. Presentator Richard Hammond raakte eind september zwaargewond bij de opnames van het populaire autoprogramma, maar zijn herstel verloopt erg voorspoedig.

Voorlopig worden delen van het programma gefilmd waarin Hammond niet voorkomt. De producent van het succesvolle programma liet eerder weten dat Top Gear zou stoppen als Hammond niet zou herstellen. Het is nog niet bekend wanneer het programma weer op tv komt. Hammond crashte met een snelheid van bijna 500 kilometer per uur in een auto met raketmotor.
Gert

Re: Top Gear.

Bericht door Gert »

Goed nieuws, ik hoorde het net op dat showbizz programma op t*lpa.
Ze vertelden dat Hammond boos was geworden toen hij hoorde dat het misschien zou stoppen. De artsen waren van mening dat deze stress zijn gezondheid weer niet ten goede kwam, dus de producer zou "zachtjes aan" weer beginnen met opnemen.
Columbus - Disco 300Tdi

Bericht door Columbus - Disco 300Tdi »

hahaha, bijna beter dus !
Gelukkig wel ik vind 'm de leukste van de 3

Groet'n,

Jos
Bob

Bericht door Bob »

Ik vind The Hamster ook de leukste van de drie, maar ik denk dat dat mede komt door zijn mede-presentatoren, die het beste van elkaar naar bovren halen! Goed nieuws, ik verwacht dat hij ook wel weer gaat meedoen!

Bob
Plaats reactie