prikkerstransport
prikkerstransport
Wie kan iets voor mij meenemen uit Limburg Belgie richting Harderwijk of Lelystad of Nunspeet of 1 of andere lrch activiteit? Uiteraard tegen passende vergoeding!!
groet,
Paul
0622470527
groet,
Paul
0622470527
Re: prikkerstransport
Paul,
Ik heb nog sneeuwkettingen van je liggen,
als je zorgt dat hetgeen bij mij thuis (Waalre onder Eindhoven) komt dan kan ik dat evt. meenemen met het terugbrengen van jou sneeuwkettingen.
Erwin
Ik heb nog sneeuwkettingen van je liggen,
als je zorgt dat hetgeen bij mij thuis (Waalre onder Eindhoven) komt dan kan ik dat evt. meenemen met het terugbrengen van jou sneeuwkettingen.
Erwin
Jan jij vanui harderwijk dan weer een doosje mee nemen naar de richting Limburg (brunsum)
De pakket dieenst kwam er toch niet en heeft een verzending gewoon weer terug gebracht (met geld).
Marcel Koenen zal je dankbaar zijn,
Graag hoor ik van je
055-5284343
De pakket dieenst kwam er toch niet en heeft een verzending gewoon weer terug gebracht (met geld).
Marcel Koenen zal je dankbaar zijn,
Graag hoor ik van je
055-5284343
Erwin,
Mooi dat je dit wil doen!
Ik ben nog het e.e.a. aan het organiseren. Marijke heeft aangeboden dat haar ega wel iets wil ophalen vanuit Belgie met zijn motor. Het betreft echter een lier en ik vermoed dat hij geen zijspan heeft o.i.d.
Overigens bedacht ik mij later dat ik goede vrienden in Asten heb wonen, dus je moet alleen deze kant op komen als je nog een andere bestemming hebt. Wil/ kan je niet e.e.a. combineren, dan mag je de kettingen ook in Asten afleveren.
Wel prijzenswaardig dat je de moeite wil nemen om zo'n pokkend te rijden voor geleende kettingen die je waarsch. niet gebruikt hebt .Bovendien heb je al genoeg sores met je 110.
Afijn, ik laat het je weten.
Is het misschien handig dat je je tel.nr effe naar mij mailt?
groet en dank, Paul
Mooi dat je dit wil doen!
Ik ben nog het e.e.a. aan het organiseren. Marijke heeft aangeboden dat haar ega wel iets wil ophalen vanuit Belgie met zijn motor. Het betreft echter een lier en ik vermoed dat hij geen zijspan heeft o.i.d.
Overigens bedacht ik mij later dat ik goede vrienden in Asten heb wonen, dus je moet alleen deze kant op komen als je nog een andere bestemming hebt. Wil/ kan je niet e.e.a. combineren, dan mag je de kettingen ook in Asten afleveren.
Wel prijzenswaardig dat je de moeite wil nemen om zo'n pokkend te rijden voor geleende kettingen die je waarsch. niet gebruikt hebt .Bovendien heb je al genoeg sores met je 110.
Afijn, ik laat het je weten.
Is het misschien handig dat je je tel.nr effe naar mij mailt?
groet en dank, Paul
gsmnummer staat in je mail..
Morgen ga ik de kop lichten en zie ik wat de schade is.....
Misschien kom ik zowizo even langs om wat foto's van jou 200TDI inbouw te maken..
Erwin
110TD
[home.wanadoo.nl]
Morgen ga ik de kop lichten en zie ik wat de schade is.....
Misschien kom ik zowizo even langs om wat foto's van jou 200TDI inbouw te maken..
Erwin
110TD
[home.wanadoo.nl]