Verwarmde voorruit defender
Verwarmde voorruit defender
Hallo,
Ik wil mijn voorruit vervangen voor een met verwarmd glas.
Zijn er mensen die een verwarmde voorruit in hun defender geplaatst hebben (of series).
Waar heb je die gekocht?
Zijn er mensen die ervaringen met www.uroglas.com hebben?
op de site kom ik een voorruit getint verwarmd tegen voor 157 pond. lijkt me best goedkoop maar hoe met verzending?
Ik lees graag de ervaringen
Groeten Frank 110V8!
Ik wil mijn voorruit vervangen voor een met verwarmd glas.
Zijn er mensen die een verwarmde voorruit in hun defender geplaatst hebben (of series).
Waar heb je die gekocht?
Zijn er mensen die ervaringen met www.uroglas.com hebben?
op de site kom ik een voorruit getint verwarmd tegen voor 157 pond. lijkt me best goedkoop maar hoe met verzending?
Ik lees graag de ervaringen
Groeten Frank 110V8!
Re: Verwarmde voorruit defender
Frank,
er heeft in de LRO een heel artikel gestaan over die verwarmde voorruit. Mooi ding, lastig om netjes weg te bouwen was volgens mij de conclusie. Ik dacht dat het de LRO van juli 2006 was.
Groeten,
Arthur
er heeft in de LRO een heel artikel gestaan over die verwarmde voorruit. Mooi ding, lastig om netjes weg te bouwen was volgens mij de conclusie. Ik dacht dat het de LRO van juli 2006 was.
Groeten,
Arthur
Frank,
Volgens mij kan je deze ook gewoon bij een landelijke autoglashandel bestellen.
Volgens mij, kosten €300,- ex inbouw. Het zijn wel stroomvreters, dus alleen aan als de motor draait en dikke kabels en zwaar relais (60A ??)
Heb er al jaren één op de lease auto, kan en wil niet meer zonder. Het is wel even wennen aan de dunne draadjes die door de ruit lopen.
Succes,
Richard
Volgens mij kan je deze ook gewoon bij een landelijke autoglashandel bestellen.
Volgens mij, kosten €300,- ex inbouw. Het zijn wel stroomvreters, dus alleen aan als de motor draait en dikke kabels en zwaar relais (60A ??)
Heb er al jaren één op de lease auto, kan en wil niet meer zonder. Het is wel even wennen aan de dunne draadjes die door de ruit lopen.
Succes,
Richard
Frank,
Ik heb geen idee waar je ze kan kopen maar heb een Defender gehad met een verwarmde voorruit en het is ideaal! Nooit meer het beslagen raam probleem!
Maarten
Ik heb geen idee waar je ze kan kopen maar heb een Defender gehad met een verwarmde voorruit en het is ideaal! Nooit meer het beslagen raam probleem!
Maarten
Voor zover ik weet is Uroglas de producent dus dat maakt het onwaarschijnlijk dat anderen goedkoper kunnen leveren.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar op het forum van de Britse series II-club heb ik er uitsluitend zeer positieve verhalen over gelezen. Uiteraard gaat het dan niet om dezelfde ruit, maar als twee van die kleintjes zo goed werken, zal dat met een grote ook wel lukken.
Helaas is door een serverprobleem alle oude data van dat forum verloren gegaan, maar ik herinner me het verhaal van iemand die bij het monteren door eigen schuld de ruit brak, waarna hij tot zijn verbazing gratis een nieuwe kreeg opgestuurd.
Hermen
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar op het forum van de Britse series II-club heb ik er uitsluitend zeer positieve verhalen over gelezen. Uiteraard gaat het dan niet om dezelfde ruit, maar als twee van die kleintjes zo goed werken, zal dat met een grote ook wel lukken.
Helaas is door een serverprobleem alle oude data van dat forum verloren gegaan, maar ik herinner me het verhaal van iemand die bij het monteren door eigen schuld de ruit brak, waarna hij tot zijn verbazing gratis een nieuwe kreeg opgestuurd.
Hermen
Heb zelf een verwarmde voorruit. Ideaal! Gezekerd 30 Amp. Slaat vanzelf af na 15 minuten.
Heb een PDF bestand van de montage voorschrift zoals in de LR stond
Als iemand dit wil hebben stuur mij dan een mailtje. 123frankgeerts@tiscali456.nl
Cijfers weglaten.
Frank Geerts
110 Td5 HT "Killroy"
[home.tiscali.nl]
Heb een PDF bestand van de montage voorschrift zoals in de LR stond
Als iemand dit wil hebben stuur mij dan een mailtje. 123frankgeerts@tiscali456.nl
Cijfers weglaten.
Frank Geerts
110 Td5 HT "Killroy"
[home.tiscali.nl]
Het artiekel in de LRO heb ik ook gelezen, ik denk dat het 's winters een hele goede oplossing is voor het krabben en condens.
Het plaatsen en aansluiten lijkt me ook niet zo'n probleem
Frank 110V8!
Het plaatsen en aansluiten lijkt me ook niet zo'n probleem
Frank 110V8!
Ik heb onlangs mijn voorruit van mijn 110 vervangen voor een verwarmd exemplaar. Er zat namelijk een ster met scheur in de oude, dus een mooi moment voor een verwarmd exemplaar.
Ik heb het via carglas geregeld. Ze kunnen gewoon deze ruiten bestellen. Ik heb het verschil in prijs bijbetaald en mijn verzekering de rest. Aansluiten is heel simpel. Je heb een voedingsdraad nodig en een schakelaar met zekering van 30 AMP. Ik heb deze bij de dealer besteld.
Groet,
Adriaan
Ik heb het via carglas geregeld. Ze kunnen gewoon deze ruiten bestellen. Ik heb het verschil in prijs bijbetaald en mijn verzekering de rest. Aansluiten is heel simpel. Je heb een voedingsdraad nodig en een schakelaar met zekering van 30 AMP. Ik heb deze bij de dealer besteld.
Groet,
Adriaan
Wilden zij niet gewoon tegen de verzekering zeggen dat er al zo'n ruit inzat, zodat je niet hoefde bij te betalen.
Op autoruiten zit een enorme marge, ik heb ook wel eens een ruit kapot gehad, toen heeft de garage het geregeld met de verzekering, mij het geld gegeven minus een klein bedankbedrag. Toen heb ik zelf goedkoop een ruitje gehaald en gemonteerd, bleef een behoorlijk zakcentje van over.
Op autoruiten zit een enorme marge, ik heb ook wel eens een ruit kapot gehad, toen heeft de garage het geregeld met de verzekering, mij het geld gegeven minus een klein bedankbedrag. Toen heb ik zelf goedkoop een ruitje gehaald en gemonteerd, bleef een behoorlijk zakcentje van over.
Denk als iedereen dit zo zou doen de auto verzekeringspremie helemaal niet meer op te brengen is.
Frank Geerts
110 Td5 HT "Killroy"
[home.tiscali.nl]
Frank Geerts
110 Td5 HT "Killroy"
[home.tiscali.nl]