Geslaagde BBQ / rijden Ermelo
Geslaagde BBQ / rijden Ermelo
Hoihoi,
ik ben net thuis van een supergezellige BBQ bij Mike. Voor de prikkers die het gemist hebben, Mike gaf een barbeque ter ere van zijn verjaardag en de aankoop van zijn 109. Er zijn daar weer mooie dingen gebeurd, maar daar kan Mike meer over vertellen, iets met brandstoftoevoer en een motorklepsteun...
Ik heb ook gelijk een ideetje in de groep gegooid en ik kan niet wachten om te vragen of er nog meer mensen willen: Ik wil volgende week zondag gaan rijden op de Ermelose hei. Ik ben er nog nooit geweest en het is dan Moederdag, maar ach, het is al twee weken geleden dat ik in het terrein ben geweest, dus het kriebelt!
Hebben er nog meer mensen zin? Maken we er een gezellig dagje van! Ik hoor het wel,
Groetjes Sue en Leopold
ik ben net thuis van een supergezellige BBQ bij Mike. Voor de prikkers die het gemist hebben, Mike gaf een barbeque ter ere van zijn verjaardag en de aankoop van zijn 109. Er zijn daar weer mooie dingen gebeurd, maar daar kan Mike meer over vertellen, iets met brandstoftoevoer en een motorklepsteun...
Ik heb ook gelijk een ideetje in de groep gegooid en ik kan niet wachten om te vragen of er nog meer mensen willen: Ik wil volgende week zondag gaan rijden op de Ermelose hei. Ik ben er nog nooit geweest en het is dan Moederdag, maar ach, het is al twee weken geleden dat ik in het terrein ben geweest, dus het kriebelt!
Hebben er nog meer mensen zin? Maken we er een gezellig dagje van! Ik hoor het wel,
Groetjes Sue en Leopold
Zeer Geslaagde BBQ en bedankjes! Oh ja.. HIJ DOET HET!!
Voor iedereen die kwam, ontzettend bedankt! Naast natuurlijk het ouderwets gezelligheid, heb ik ook een rijdende Land Rover! Ik heb alleen een probleempje..
Aad, kun je je nog herinneren dat er wat vloeistof lekte? Weet je wat dat was? Nou..
Toen de motorklep steun de beide accupolen brugde, werd de min pool zo heet dat de kabel zich <i><b>in</b></i> de accu gesmolten had en er dus een mooi gaatje in had gebrand.. Wel verd#$#%*!!.. En niet bovenin natuurlijk. Nee, ongeveer een kwart van onderen. Eerste cel dus zo goed als leeg. Tot dusver een gloedje nieuwe accu. Dure les in auto electra. Ik denk niet dat de rdw het goed gaat vinden als ik het dichtmaak met wat epoxy, dus maar weer naar de automaterialen zaak.. Cha-ching.. Auwch, snik..Ach, ik zal eraan moeten wennen denk ik.
On the bright side:
- Mijn LaRo werkt! Hij werkt gewoon! YAAAAAHOOEEEEEE
- Geweldige dag en veel geleerd.. Vooral over electra en accu's
- Voor de eerste keer bijna gesleept moeten worden (toch maar gauw een klemmetje halen voor die gaspedaal armpje)..
- Nieuwe vriendjes en vriendinnetjes erbij.. En schelpen.
- Een lekkere flesje Italiaans wijn gescoord. Ik zie in jullie toekomst een flesje Zuid Afrikaans wijn. You know who I mean..
- Ik weet dat accuzuur ook echt naar zuur smaakt en naar slootwater ruikt..
Nogmaals, iedereen ontzettend bedankt en ik hoop dat we nog en keer zoiets kunnen doen!
Hartstikke bedankt voor een geweldige dag,
Mike..
Overigens, had ik al gezegd dat mijn LaRo het doet en nog geweldig rijdt (herrieherrietriltrilklapperklapper) ook?
Aad, kun je je nog herinneren dat er wat vloeistof lekte? Weet je wat dat was? Nou..
Toen de motorklep steun de beide accupolen brugde, werd de min pool zo heet dat de kabel zich <i><b>in</b></i> de accu gesmolten had en er dus een mooi gaatje in had gebrand.. Wel verd#$#%*!!.. En niet bovenin natuurlijk. Nee, ongeveer een kwart van onderen. Eerste cel dus zo goed als leeg. Tot dusver een gloedje nieuwe accu. Dure les in auto electra. Ik denk niet dat de rdw het goed gaat vinden als ik het dichtmaak met wat epoxy, dus maar weer naar de automaterialen zaak.. Cha-ching.. Auwch, snik..Ach, ik zal eraan moeten wennen denk ik.
On the bright side:
- Mijn LaRo werkt! Hij werkt gewoon! YAAAAAHOOEEEEEE
- Geweldige dag en veel geleerd.. Vooral over electra en accu's
- Voor de eerste keer bijna gesleept moeten worden (toch maar gauw een klemmetje halen voor die gaspedaal armpje)..
- Nieuwe vriendjes en vriendinnetjes erbij.. En schelpen.
- Een lekkere flesje Italiaans wijn gescoord. Ik zie in jullie toekomst een flesje Zuid Afrikaans wijn. You know who I mean..
- Ik weet dat accuzuur ook echt naar zuur smaakt en naar slootwater ruikt..
Nogmaals, iedereen ontzettend bedankt en ik hoop dat we nog en keer zoiets kunnen doen!
Hartstikke bedankt voor een geweldige dag,
Mike..
Overigens, had ik al gezegd dat mijn LaRo het doet en nog geweldig rijdt (herrieherrietriltrilklapperklapper) ook?
Re: Zeer Geslaagde BBQ en bedankjes! Oh ja.. HIJ DOET HET!!
Mike,
we zijn ontzettend blij dat we iemand dolgelukkig hebben kunnen maken.
Ik denk dat je jezelf geen mooier verjaardagscadeau heb kunnen wensen.
Het is jammer dat jij je eigen gezicht niet heb kunnen zien toen je een stukje kon gaan rijden met jou eigen Land Rover.
Wat de accu betreft, ja dat is heel jammer en zonde.
Soms gaan er wel eens zaken fout die niet voorkomen hadden kunnen worden en daardoor daarna niet meer fout gaan.
Als je nu een nieuwe accu gaat halen vraag dan om een linkse accu, dan kom je dat probleem niet meer tegen.
Mike, maak hem gauw en goed klaar voor de RDW, dan kun je eindelijk echte kilometers gaan draaien.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
we zijn ontzettend blij dat we iemand dolgelukkig hebben kunnen maken.
Ik denk dat je jezelf geen mooier verjaardagscadeau heb kunnen wensen.
Het is jammer dat jij je eigen gezicht niet heb kunnen zien toen je een stukje kon gaan rijden met jou eigen Land Rover.
Wat de accu betreft, ja dat is heel jammer en zonde.
Soms gaan er wel eens zaken fout die niet voorkomen hadden kunnen worden en daardoor daarna niet meer fout gaan.
Als je nu een nieuwe accu gaat halen vraag dan om een linkse accu, dan kom je dat probleem niet meer tegen.
Mike, maak hem gauw en goed klaar voor de RDW, dan kun je eindelijk echte kilometers gaan draaien.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Re: Zeer Geslaagde BBQ en bedankjes! Oh ja.. HIJ DOET HET!!
Mike bedankt voor de gezellige avond !!!!
Echt gezellie
And have fun met je 109.
Groetjes
Aad en Patries
Echt gezellie
And have fun met je 109.
Groetjes
Aad en Patries
Re: Geslaagde BBQ / rijden Ermelo
Mike bedankt voor de gezellige dag.
Mike zorg er nu voor dat je op korte termijn alles op orde krijg.
Er is niets zo frustrerend als een Laro voor de deur waarvan alleen die gele plaatjes missen,waardoor je dus niet mag rijden.
Wat je eventueel wel zou kunnen doen is een autokeurbedrijf vragen of ze jouw wagen na willen kijken op de keuringkriteria
Groeten Björn,Jelle,Esmé,Danëlla en Theo Kaufmann/Disco
Mike zorg er nu voor dat je op korte termijn alles op orde krijg.
Er is niets zo frustrerend als een Laro voor de deur waarvan alleen die gele plaatjes missen,waardoor je dus niet mag rijden.
Wat je eventueel wel zou kunnen doen is een autokeurbedrijf vragen of ze jouw wagen na willen kijken op de keuringkriteria
Groeten Björn,Jelle,Esmé,Danëlla en Theo Kaufmann/Disco
Rijden Ermelo
Ik ben van de partij! Dat is wel te behappen vanaf Groningen......
Is er ook iemand bekend daar in de omgeving?
Groetjes Bowy
Is er ook iemand bekend daar in de omgeving?
Groetjes Bowy
Re: Rijden Ermelo
Hoi Bowy,
Ik hoopte al dat we de Serious mochten begroeten! Jorrit zou ook van de partij zijn en die weet waar het is en wat er te doen is. Dus we moesten later in de week maar eens wat afspreken qua tijd, koffie, thee en dat soort zaken.
Wie weet hebben JC en Mariska ook zin?
Ik hoor het wel,
groetjes Sue en Leopold
Ik hoopte al dat we de Serious mochten begroeten! Jorrit zou ook van de partij zijn en die weet waar het is en wat er te doen is. Dus we moesten later in de week maar eens wat afspreken qua tijd, koffie, thee en dat soort zaken.
Wie weet hebben JC en Mariska ook zin?
Ik hoor het wel,
groetjes Sue en Leopold
Ik heb de BBq helaas moeten missen, maar moederdag in ermelo lijkt me wel gezellg, nemen we moeders gewoon mee achterin of zo,
ik ga mijn best doen om daar wel te kunnen zijn, ik ben ook vrijwillige rom een BBQ achterin te gooin zodat we daar eventueel op milieuvriendelijk wijze wat vlees kunnen verkolen.
maargoed ik lees hier wel wat de plannen worden.
groet Johan en EstherSue schreef:
>
> Hoihoi,
>
> ik ben net thuis van een supergezellige BBQ bij Mike. Voor de
> prikkers die het gemist hebben, Mike gaf een barbeque ter ere
> van zijn verjaardag en de aankoop van zijn 109. Er zijn daar
> weer mooie dingen gebeurd, maar daar kan Mike meer over
> vertellen, iets met brandstoftoevoer en een motorklepsteun...
>
> Ik heb ook gelijk een ideetje in de groep gegooid en ik kan
> niet wachten om te vragen of er nog meer mensen willen: Ik
> wil volgende week zondag gaan rijden op de Ermelose hei. Ik
> ben er nog nooit geweest en het is dan Moederdag, maar ach,
> het is al twee weken geleden dat ik in het terrein ben
> geweest, dus het kriebelt!
>
> Hebben er nog meer mensen zin? Maken we er een gezellig dagje
> van! Ik hoor het wel,
>
> Groetjes Sue en Leopold
ik ga mijn best doen om daar wel te kunnen zijn, ik ben ook vrijwillige rom een BBQ achterin te gooin zodat we daar eventueel op milieuvriendelijk wijze wat vlees kunnen verkolen.
maargoed ik lees hier wel wat de plannen worden.
groet Johan en EstherSue schreef:
>
> Hoihoi,
>
> ik ben net thuis van een supergezellige BBQ bij Mike. Voor de
> prikkers die het gemist hebben, Mike gaf een barbeque ter ere
> van zijn verjaardag en de aankoop van zijn 109. Er zijn daar
> weer mooie dingen gebeurd, maar daar kan Mike meer over
> vertellen, iets met brandstoftoevoer en een motorklepsteun...
>
> Ik heb ook gelijk een ideetje in de groep gegooid en ik kan
> niet wachten om te vragen of er nog meer mensen willen: Ik
> wil volgende week zondag gaan rijden op de Ermelose hei. Ik
> ben er nog nooit geweest en het is dan Moederdag, maar ach,
> het is al twee weken geleden dat ik in het terrein ben
> geweest, dus het kriebelt!
>
> Hebben er nog meer mensen zin? Maken we er een gezellig dagje
> van! Ik hoor het wel,
>
> Groetjes Sue en Leopold
Lijkt mij een goed plan, effe agenda's checken voordat ik echt wat beloof....
Greetz, Maarten
Re: rijden Ermelo
Ik ga in ieder geval proberen te komen.
Omdat ik mijn huis aan het opknappen ben moet ik de aandacht een beetje verdelen, maar het wordt ook weer tijd om mijn Blue-Box uit te laten....
Voor mij is die locatie onbekend dus laat even weten waar het is.
Groet, Hendrik.
Omdat ik mijn huis aan het opknappen ben moet ik de aandacht een beetje verdelen, maar het wordt ook weer tijd om mijn Blue-Box uit te laten....
Voor mij is die locatie onbekend dus laat even weten waar het is.
Groet, Hendrik.
Re: rijden Ermelo
Ik weet niet of er nog veel plaats over is om in Ermelo te rijden, maar anders ben ik graag van de partij!! Wil eventueel wel een BBQ meenemen!!!!
Kan iemand mij op de hoogte stellen hoelaat en waar het verzamelen is?
ik kom zelf uit de omgeving enschede, misschien zijn er nog meer mensen die naar Ermelo gaan, dan kunnen we samen rijden!
mvrg muddy
Kan iemand mij op de hoogte stellen hoelaat en waar het verzamelen is?
ik kom zelf uit de omgeving enschede, misschien zijn er nog meer mensen die naar Ermelo gaan, dan kunnen we samen rijden!
mvrg muddy
Rijden Ermeloose hei
Ik wil geen spelbreker zijn, maar voor iedereen die met grote groepen in Ermelo op de hei wil rijden: Zorg wel dat je toestemming hebt van de terrein beheerder.
De Ermeloose Hei is vrij toegankelijk natuurterrein. Rondrijden op paden op de hei en in het bos word toegestaan, maar grote groepen, en alles wat enigzins op crossen lijkt word door de Marchausee niet getollereerd.
als je geen toestemming vraag, zorg dan dat je kleine groepjes maakt en je verspreidt.
Een ieder veel plezier toegewenst. Ik moet zondag helaas op audiëntie bij moeders
Anton
De Ermeloose Hei is vrij toegankelijk natuurterrein. Rondrijden op paden op de hei en in het bos word toegestaan, maar grote groepen, en alles wat enigzins op crossen lijkt word door de Marchausee niet getollereerd.
als je geen toestemming vraag, zorg dan dat je kleine groepjes maakt en je verspreidt.
Een ieder veel plezier toegewenst. Ik moet zondag helaas op audiëntie bij moeders
Anton
Re: Rijden Ermeloose hei
Thanx voor de tips Anton!
Heb jij misschien nog een goed makkelijk bereikbaar verzamelpunt in gedachten?
Groetjes bowy
Heb jij misschien nog een goed makkelijk bereikbaar verzamelpunt in gedachten?
Groetjes bowy
heey,
voor het eerst dat ik mensen van het prikbord in eigelijk ( mijn) zandbak zie spelen ( volgens mij )
was wel grapig toen we met zen allen in een rondje stonden het paste dan maar ook net
en suc zondag zal er waarschijnlijk ook zijn :>
groetjes maarten
( in die blauw/witte 88 en de geel/bege 109 ( zonder huif)
Re: Rijden Ermelo
Ja, kom uit Putten, om de hoek van Ermelo.
Even checken .... welk terrein bij Ermelo praten we over?
Het terrein waar wij, Peter S, Menno van W en Dennis M (alle Laro rijders
natuurlijk) afgelopen zondag zijn geweest was grotendeels gevlakt, of
geblokkeerd door omgezaagde bomen. Dit terrein ligt achter de Generaal
Spoor Kazerne en wordt tegenwoordig goed in de gaten gehouden door
de marechausee, boswachters en politie.
Misschien dat Jorrit nog een alternatief weet in de regio, ik helaas niet.
Maar!
Lijkt me leuk om ook van de partij te zijn.
Erik S
Even checken .... welk terrein bij Ermelo praten we over?
Het terrein waar wij, Peter S, Menno van W en Dennis M (alle Laro rijders
natuurlijk) afgelopen zondag zijn geweest was grotendeels gevlakt, of
geblokkeerd door omgezaagde bomen. Dit terrein ligt achter de Generaal
Spoor Kazerne en wordt tegenwoordig goed in de gaten gehouden door
de marechausee, boswachters en politie.
Misschien dat Jorrit nog een alternatief weet in de regio, ik helaas niet.
Maar!
Lijkt me leuk om ook van de partij te zijn.
Erik S
Maarten,
Was jij dat met de geel/beige 109 op de hei afgelopen zondag (in het rondje)?
Volgens mij stond ik toen achter je!
Gr,
Erik S (defender 90 uit Putten)
Was jij dat met de geel/beige 109 op de hei afgelopen zondag (in het rondje)?
Volgens mij stond ik toen achter je!
Gr,
Erik S (defender 90 uit Putten)
grmbl,
Ik ben bang dat ik zondag de laatste hand leg aan mijn hacfort om hem helemaal klaar te hebben voor de keuring. maandag wordt hij opgehaald......
Als ik tijd over heb dan zal ik langskomen in de F*r*z*.
Misschien ten overvloede maar als je erin gaat bij camping 't keteltje (het pad ernaast) dan zit je op de Ermelose hei veel plezier en misschien tot zondag.
Steven
Ik ben bang dat ik zondag de laatste hand leg aan mijn hacfort om hem helemaal klaar te hebben voor de keuring. maandag wordt hij opgehaald......
Als ik tijd over heb dan zal ik langskomen in de F*r*z*.
Misschien ten overvloede maar als je erin gaat bij camping 't keteltje (het pad ernaast) dan zit je op de Ermelose hei veel plezier en misschien tot zondag.
Steven
Rijden omgeving Ermelo
Wie doet er een voorstel locatie en tijd?
Ik kna tenslotte hooguit een voorstel doen van de omgeving Groningen..
Groetjes Bowy
Ik kna tenslotte hooguit een voorstel doen van de omgeving Groningen..
Groetjes Bowy
heey erik
ik zat in dei blauw met witte 88 voor de geel/bage 109. maar die 109 is van mij die 88 van een vriend van mij, men pa reed in dei 109, en Ja dat waren wij in dat rondje en jij had wat voor auto ...??
groetjes maarten
deze auto is van mij......!!
000_0509.jpg --> mod_embed_images_loadimage('1c7ae36f2ba7f346bab96e28d9bc0453', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fhome.kabelfoon.nl%2F%7Eswing%2Fphoto%2Fnieuwste%2520foto%27s%2520%2F000_0509.jpg', 'http://home.kabelfoon.nl/~swing/photo/nieuwste%20foto's%20/000_0509.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fhome.kabelfoon.nl%2F%7Eswing%2Fphoto%2Fnieuwste%2520foto%27s%2520%2F000_0509.jpg', '', 6060843, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Hey maarten,
je gaat toch niet beweren dat onze auto blauw is...???
Enne ik d8 dat je zondag naar je oma moest? Maja spreek je nog wel..
Mzzls Edwin
je gaat toch niet beweren dat onze auto blauw is...???
Enne ik d8 dat je zondag naar je oma moest? Maja spreek je nog wel..
Mzzls Edwin
Zelf rij ik in een zilver grijze defender 90.
Ik geloof dat ik je vader dan gezien heb, want ik zat achter de 109 in
het cirkeltje.
Ik geloof dat ik je vader dan gezien heb, want ik zat achter de 109 in
het cirkeltje.
Re: Rijden omgeving Ermelo
Ochtend of middag?
Voor mij is het 15 min rijden, dus geen probleem hoe vroeg of hoe laat.
Ik hoor het wel!
PS. Maarten, jij komt toch ook? Kan ik die 109 eens bewonderen. Heb afgelopen
weekeind alleen de achterkant maar gezien!
Voor mij is het 15 min rijden, dus geen probleem hoe vroeg of hoe laat.
Ik hoor het wel!
PS. Maarten, jij komt toch ook? Kan ik die 109 eens bewonderen. Heb afgelopen
weekeind alleen de achterkant maar gezien!
uurtje of 10.00?? kunnnen we de hele dag spelen en hoef ik nite absurd vroeg van huis weg!
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
Dat klinkt goed, wat mij betreft is 10 OK.
Ben alleen bang dat de hei niet genoeg kan bieden voor de hele dag,
was daar afgelopen weekeind, en helaas weinig meer te beleven buiten
de zandpaden. Maar goed, het blijft een goede ontmoetingsplaats en een
zeer mooi natuurgebied.
Ben alleen bang dat de hei niet genoeg kan bieden voor de hele dag,
was daar afgelopen weekeind, en helaas weinig meer te beleven buiten
de zandpaden. Maar goed, het blijft een goede ontmoetingsplaats en een
zeer mooi natuurgebied.
AHAHAHAHAH !!!
ja daar heb je gelijk in ja !!
:> :>