weet iemand toevallig hoe de versn.pook vast zit in de kogel die er onder hangt er zit bij mij speling op en dat schakelt heel vreemd van de linkerdeur tot de rechter kans op alle versnellingen.
gr wietse
versnellingspook?
Re: versnellingspook?
Hoi
Ik denk dat er een imbus boutje los zit bij de kogel van je versnellngsbak. Je hoeft dan niet alles te slopen. haal het rubber los waaqr de pook de tunnel in gaat, dan zit naw het boutje aan de rechterkant. even aan draaien en er voor zorgen dat het uitende van dit boutje in de sleuf in de kogel valt. het zou dan verholpen moeten zijn.
groeten denis
Ik denk dat er een imbus boutje los zit bij de kogel van je versnellngsbak. Je hoeft dan niet alles te slopen. haal het rubber los waaqr de pook de tunnel in gaat, dan zit naw het boutje aan de rechterkant. even aan draaien en er voor zorgen dat het uitende van dit boutje in de sleuf in de kogel valt. het zou dan verholpen moeten zijn.
groeten denis
Re: versnellingspook?
dat boutje zit netjes op zijn plaats maar het is dat de pook draait in de kogel weet niet of er draad op zit of dat er een pinnetje in hoort te zitten.
gr wietse
gr wietse