softtop imperiaal

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
andre

softtop imperiaal

Bericht door andre »

heb een light weigt 88 landrover.Nu wil ik graag bagage meenemen en ik zit er al in met 5 man. Is er een constructie om een imperiaal te maken op deze lw88 . Heb wel eens een foto gezien van een 109 met zoiets. Wie kan mij hierover info verstrekken. Mischien zo'n 109 imperiaal inkorten? Waar onderdelen te verkrijgen.
maarten 109

Re: softtop imperiaal

Bericht door maarten 109 »

ik ben zelf bezig met het maken van een inperiaal op mijn 109 softtop
in het leger hebben ze vroeger wel een imperiaal gehad op een 109 softtop
maar deze zijn nergens te vinden op een 88 betsaat het niet. Zelf al een half jaar op zoek geweest.
een 109 ex leger heeft aan de beide zijkanten antenne beugels zitten hier op heb ik de staanders gelast, voor de achterzijde heb ik nog twee van die buigels gekocht.
geheel is nog niet helemaal af maar zelf bouwen is de oplossing.( kosten ongeveer
150 euro )
groetjes
Ad Groenenberg

Bericht door Ad Groenenberg »

Andre,
Op ons bedrijf maken we roof-racks op maat van de auto, alles kan,hebben uiteraard ook al het materiaal in huis voor de doe het zelver.
Ad Gr S.M.B. 0416-352472
muddy

Bericht door muddy »

ad,

ik wil graag voor op mijn defender een soortgelijk rek als men bij de g4 gebruikt, is het mogelijk om dit door jullie te laten maken? eventueel met ingebouwde rol beugel?

mvrg muddy
Ad Groenenberg

Bericht door Ad Groenenberg »

Ik denk het wel, kan me zo even niet voor me halen hoe die er uit zien maar dat zal geen probleem zijn.
Ad Gr
andre

Bericht door andre »

Gebruik je een bestaande imperiaal die je ombouwd of maak je die ook geheel zelf ? indien je een bestaande gebruiktr, van welk materiaal? want het mag toch niet te zwaar worden.
maarten 109

Bericht door maarten 109 »

heey andre

ik begin met niks ik gebruik geen oude dingen ik bouw hem helemaal uit nieuw matriaal en dat maak ik ook zo licht mogelijk ja

bij mij in de buurt zit een smit en met hem samen maak ik hem

groetjes maarten
ron bolleboom

Bericht door ron bolleboom »

hoezo niet te vinden militaire impriaal's ik heb er nog diverse voor de 109
Plaats reactie