Oproep voor rubriek op Marktplaats
Oproep voor rubriek op Marktplaats
Beste prikkers,
Wat zouden jullie er van vinden als wij als Laro-bezitters/zoekers een rubriek zouden kunnen vinden bij www.marktplaats.nl onder de rubriek Auto/diverse rubriek-"onderdelen Land Rover" want elk merk is er vertegenwoordigd behalve Land Rover.
Want als je wat zoekt of wat wil verkopen waar moet je het dan zetten of zoeken???
Dus ik heb deze week een mailtje gestuurd met dit verzoek, waarop ik netjes de reactie kreeg dat zij dit gingen onderzoeken of dat mogelijk was.
Ik denk, als er meer mensen dit zouden willen er meer mailtjes binnen moeten komen op info@marktplaats.nl
Ben benieuwd hoe snel we de eerste advertentie kunnen plaatsen en lezen.
Succes, Jan Kok
Wat zouden jullie er van vinden als wij als Laro-bezitters/zoekers een rubriek zouden kunnen vinden bij www.marktplaats.nl onder de rubriek Auto/diverse rubriek-"onderdelen Land Rover" want elk merk is er vertegenwoordigd behalve Land Rover.
Want als je wat zoekt of wat wil verkopen waar moet je het dan zetten of zoeken???
Dus ik heb deze week een mailtje gestuurd met dit verzoek, waarop ik netjes de reactie kreeg dat zij dit gingen onderzoeken of dat mogelijk was.
Ik denk, als er meer mensen dit zouden willen er meer mailtjes binnen moeten komen op info@marktplaats.nl
Ben benieuwd hoe snel we de eerste advertentie kunnen plaatsen en lezen.
Succes, Jan Kok
Re: Oproep voor rubriek op Marktplaats
Jan,
Tot nu toe worden ondelen en, regelmatig, complete Land Rover`s hier op het prikboord aangeboden en gevraagd.
Ik snap niet wat daar mis mee is.
Marktplaats.nl is een mooi medium maar werkt niet altijd helemaal zoals het bedoeld is, dit Prikbord wel.
Sterkte,
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Tot nu toe worden ondelen en, regelmatig, complete Land Rover`s hier op het prikboord aangeboden en gevraagd.
Ik snap niet wat daar mis mee is.
Marktplaats.nl is een mooi medium maar werkt niet altijd helemaal zoals het bedoeld is, dit Prikbord wel.
Sterkte,
Aad,
Zeker niets mis mee. Ik vond het wel een aardig idee, dacht ik zo.
En vind het niet eerlijk dat er geen Land Rover in dat lijstje staat
groeten, Jan Kok
Zeker niets mis mee. Ik vond het wel een aardig idee, dacht ik zo.
En vind het niet eerlijk dat er geen Land Rover in dat lijstje staat
groeten, Jan Kok
Is niks mis mee , maar marktplaats rekent wel een vergoeding.
Johan
Johan
Jan,
het idee is misschien wel aardig en dat je je misdeelt voelt dat Land Rover onderdelen niet in het lijstje voorkomt kan ik me iets bij voorstellen.
Het zou voor ons Prikkers een aanvulling kunnen, let wel kunnen zijn op de reguliere stroom onderdelen.
Mijn ervaringen met gebruikers van Marktplaats.nl zijn ronduit slecht.
Ik heb diverse malen gehad dat er op biedingen en verzoeken om informatie helemaal niet gereageerd wordt en dat plotseling een Land Rover zomaar ineens verkocht blijkt te zijn.
Andersom ook, mensen bieden op een auto die je op Marktplaats hebt staan en als je reageert op hun bieding is er vervolgens niemand thuis.
Kortom er zit dus veel kaf onder het koren.
Door de uitwisseling van onderdelen en informatie (de draagkracht van dit Prikbord) kunnen wij veel voor elkaar betekenen, vaak zelfs in een fractie van tijd
Door het Smoelenboek, de Prikkerdag en diverse andere kleinschalige ontmoetingen weten we ook wat we aan elkaar hebben.
Ik ben van mening dat we dat moeten koesteren, we doen er namelijk allemaal ons voordeel mee.
Of het nu gaat om de uitwerking van een idee, verkoop of koop van een onderdeel, de zoektocht naar informatie of gewoon een beetje steun op het moment dat we niet verder kunnen of er helemaal doorzitten: op ons Prikbord kun je er altijd voor terecht, elk moment van de dag.
Ook voor een kopje koffie, gevulde koeken en geleuter hebben we ruimte, is het niet op het Prikbord dan wel bij de Prikkers thuis, want bij vele staat de deur altijd open.
het idee is misschien wel aardig en dat je je misdeelt voelt dat Land Rover onderdelen niet in het lijstje voorkomt kan ik me iets bij voorstellen.
Het zou voor ons Prikkers een aanvulling kunnen, let wel kunnen zijn op de reguliere stroom onderdelen.
Mijn ervaringen met gebruikers van Marktplaats.nl zijn ronduit slecht.
Ik heb diverse malen gehad dat er op biedingen en verzoeken om informatie helemaal niet gereageerd wordt en dat plotseling een Land Rover zomaar ineens verkocht blijkt te zijn.
Andersom ook, mensen bieden op een auto die je op Marktplaats hebt staan en als je reageert op hun bieding is er vervolgens niemand thuis.
Kortom er zit dus veel kaf onder het koren.
Door de uitwisseling van onderdelen en informatie (de draagkracht van dit Prikbord) kunnen wij veel voor elkaar betekenen, vaak zelfs in een fractie van tijd
Door het Smoelenboek, de Prikkerdag en diverse andere kleinschalige ontmoetingen weten we ook wat we aan elkaar hebben.
Ik ben van mening dat we dat moeten koesteren, we doen er namelijk allemaal ons voordeel mee.
Of het nu gaat om de uitwerking van een idee, verkoop of koop van een onderdeel, de zoektocht naar informatie of gewoon een beetje steun op het moment dat we niet verder kunnen of er helemaal doorzitten: op ons Prikbord kun je er altijd voor terecht, elk moment van de dag.
Ook voor een kopje koffie, gevulde koeken en geleuter hebben we ruimte, is het niet op het Prikbord dan wel bij de Prikkers thuis, want bij vele staat de deur altijd open.
Voel er wel wat voor.
Probeerde laatst ook wat te slijten op marktplaats toen moest ik het maar bij jeeps zetten omdat dat het meest gepast was
En als je iets wilt slijten is een groter publiek nooit weg.
Groet,
Martijn
Probeerde laatst ook wat te slijten op marktplaats toen moest ik het maar bij jeeps zetten omdat dat het meest gepast was
En als je iets wilt slijten is een groter publiek nooit weg.
Groet,
Martijn
Marktplaats werkt voor mij op zich goed voor onderdelen enz., alleen je moet niet vertrouwen op het "bied systeem" en mensen gewoon even mailen of bellen.
Als we ergens een hoekje zouden kunnen creëren waar we onze eigen "Garage Sails" kunnen houden ben ik daar wel voorstander van.
Of een keer een Live Garage Sails?
Groet.
Als we ergens een hoekje zouden kunnen creëren waar we onze eigen "Garage Sails" kunnen houden ben ik daar wel voorstander van.
Of een keer een Live Garage Sails?
Groet.
´Beste landroveraars,
Vooral dat laatste is natuurlijk een geweldig idee, zoiets creeeren als 1 van de
grote landrovershows in Engeland!
Maar dan inderdaad iets van een terrein vinden waar zowel gereden als gekocht
en verkocht kan worden gaat centraal in nederland misschien niet even makkelijk
zijn.
En er is op zich weinig mis met marktplaats, laat hen lekker hun manier van aan
bieden houden, wij weten wat we aan dit prikbord hebben.
Sorry dat ik nog geen smoel heb samen met vrouw en laro, maar dit komt zo spoedig mogenlijk. ( smoelenboek )
Groet LaRo ´69. ( Robert Gerritsen )
Vooral dat laatste is natuurlijk een geweldig idee, zoiets creeeren als 1 van de
grote landrovershows in Engeland!
Maar dan inderdaad iets van een terrein vinden waar zowel gereden als gekocht
en verkocht kan worden gaat centraal in nederland misschien niet even makkelijk
zijn.
En er is op zich weinig mis met marktplaats, laat hen lekker hun manier van aan
bieden houden, wij weten wat we aan dit prikbord hebben.
Sorry dat ik nog geen smoel heb samen met vrouw en laro, maar dit komt zo spoedig mogenlijk. ( smoelenboek )
Groet LaRo ´69. ( Robert Gerritsen )
Tipje van de Sluier
Om indianenverhalen en misverstanden te voorkomen zal ik een klein tipje van de sluier oplichten.
De Prikkerdag, in maart nog in Amsterdam gehouden waarbij we dit terrein een waardig afscheid hebben gegeven, wordt een jaarlijk terugkerend evenement.
Vanwege de spontane en zeer geslaagde kofferbakuitverkoop hadden Berry en ondergetekende besloten om dit definitief aan de Prikkerdag te verbinden, dus kofferbakuitverkoop en Prikkerdag met terreinrijden.
Nu weet ik dat de volgende Prikkerdag nog een heel eind weg is, maar dat geeft iedereen de mogelijkheid om alvast te gaan sparen (zowel in geld als in onderdelen).
Voor diegene die daar niet op kunnen en willen wachten zal ik met Berry overleggen of er een mogelijkheid is om een on-line Onderdelen Prikbord aan dit Prikbord te koppelen.
Als dit tot de mogelijkheden behoord zal dat ook enige discipline van de Prikkers met zich meebrengen door het ook te melden als een artikel verkocht of veranderd is van eigenaar, kortom niet meer beschikbaar is.
Als de mogelijkheid van een Onderdelen Prikbord komt meld Berry dit automatisch op het Prikbord.
De Prikkerdag, in maart nog in Amsterdam gehouden waarbij we dit terrein een waardig afscheid hebben gegeven, wordt een jaarlijk terugkerend evenement.
Vanwege de spontane en zeer geslaagde kofferbakuitverkoop hadden Berry en ondergetekende besloten om dit definitief aan de Prikkerdag te verbinden, dus kofferbakuitverkoop en Prikkerdag met terreinrijden.
Nu weet ik dat de volgende Prikkerdag nog een heel eind weg is, maar dat geeft iedereen de mogelijkheid om alvast te gaan sparen (zowel in geld als in onderdelen).
Voor diegene die daar niet op kunnen en willen wachten zal ik met Berry overleggen of er een mogelijkheid is om een on-line Onderdelen Prikbord aan dit Prikbord te koppelen.
Als dit tot de mogelijkheden behoord zal dat ook enige discipline van de Prikkers met zich meebrengen door het ook te melden als een artikel verkocht of veranderd is van eigenaar, kortom niet meer beschikbaar is.
Als de mogelijkheid van een Onderdelen Prikbord komt meld Berry dit automatisch op het Prikbord.
Voordeel is wel dat je een groter publiek bereikt. Op mailinglists en andere forums kom ik namen tegen die ik nooit op de Prikpagina zie.
Zo kan ik me ook voorstellen dat er Laro-lovers zijn, die Marktplaats wel kennen, maar de andere mogelijkheden niet.
Op zich lijkt het mij dus prima, om naast de prikpagina een eigen rubriek Land Rover onderdelen te hebben op Marktplaats
Jurjen Disco 97 "Gompie" SIII 109 pickup "Fango"(in aanbouw)
Zo kan ik me ook voorstellen dat er Laro-lovers zijn, die Marktplaats wel kennen, maar de andere mogelijkheden niet.
Op zich lijkt het mij dus prima, om naast de prikpagina een eigen rubriek Land Rover onderdelen te hebben op Marktplaats
Jurjen Disco 97 "Gompie" SIII 109 pickup "Fango"(in aanbouw)
Re: Tipje van de Sluier
Hee Aad
Prikbord bij mountainbike.startpagina.nl gezien? werkt daar goed behalve dan dat het op het normale prikbord lang niet zo gezellig is!!!
Groetjes Bowy
Prikbord bij mountainbike.startpagina.nl gezien? werkt daar goed behalve dan dat het op het normale prikbord lang niet zo gezellig is!!!
Groetjes Bowy
HEI JURJEN!!
Dat noem ik nou origineel, je laro FANGO noemen, dus die van Jan heet eigenlijk
The green no fango!!
groet, LaRo ´69
Dat noem ik nou origineel, je laro FANGO noemen, dus die van Jan heet eigenlijk
The green no fango!!
groet, LaRo ´69
K`vind het niet zo`n goed idee.
Dan kan je steeds gaan betalen als je een advertentie plaatst.
Gewoon een apparte index, net als het smoelenboek vind ik een veel beter idee.
Dan kan je steeds gaan betalen als je een advertentie plaatst.
Gewoon een apparte index, net als het smoelenboek vind ik een veel beter idee.
Voor onderdelen op marktplaats betaal je niks dat is het mooie ervan.
Maar geen laro-hoekje vind ik sneu
groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Maar geen laro-hoekje vind ik sneu
groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Re: Leuk !!!!
Ciao!!
Si e vero, io sono quasi Italiano.
Saluti di Robert (o)
Zonder gekheid heb ik m´n hart er wel een beetje erg veel aan verpand!
Met name Sardinie!
Groet Robert LaRo ´69
Si e vero, io sono quasi Italiano.
Saluti di Robert (o)
Zonder gekheid heb ik m´n hart er wel een beetje erg veel aan verpand!
Met name Sardinie!
Groet Robert LaRo ´69
Het nadeel van de onderdelen die op dit prikbord gezet worden zijn zo weer uit het zicht door alle andere zaken, weinig mensen zoeken 2 of 3 paginas terug .
dus ik ben voor een eigen hoekje ,zonder in menging van andere.
dus ik ben voor een eigen hoekje ,zonder in menging van andere.