Hij stinkt.
Hij stinkt.
RR kenners, waarom stinkt mijn auto steeds naar uitlaatgassen??
Niet als de auto gesloten is maar juist als ik het dak of een raam open.
Rubber achterin is goed (dankzij Praxis tochtstrip omdat dat rubber niet meer te koop is)
Flapjes in de raamsteilen werken goed.
Achterruit sluit
Knalpijp is goed dicht
Ik snap het niet maar krijg elke rit stevige koppijn.
Jan
Niet als de auto gesloten is maar juist als ik het dak of een raam open.
Rubber achterin is goed (dankzij Praxis tochtstrip omdat dat rubber niet meer te koop is)
Flapjes in de raamsteilen werken goed.
Achterruit sluit
Knalpijp is goed dicht
Ik snap het niet maar krijg elke rit stevige koppijn.
Jan
Re: Hij stinkt.
Ola Modderman!!!
Pas ff op met wat je schrijft anders geef je je auto het gevoel dat je em niet verdiend. Schrijf niet dat ie stinkt maar dat ie iets minder lekker ruikt! Je weet inmiddels hoe het zit met die dingen, voor dat je het weet.........
Adios Henk
Pas ff op met wat je schrijft anders geef je je auto het gevoel dat je em niet verdiend. Schrijf niet dat ie stinkt maar dat ie iets minder lekker ruikt! Je weet inmiddels hoe het zit met die dingen, voor dat je het weet.........
Adios Henk
Te veel poetsmiddel en te hard uitgewreven??
Nee, gekheid.
Wat wel kan is dat er een lek zit in de luchttoevoer van de verversingsroosters en/of de kachel.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Nee, gekheid.
Wat wel kan is dat er een lek zit in de luchttoevoer van de verversingsroosters en/of de kachel.
Opgedroogde modder misschien aan het gieren in de straat?
Toch wel grappig dat je met een stinkend onderwerp de hele koffie groep bij elkaar krijg
Kweet niet hoe het bij jouw Range zit maar bij de disco word de (kachel)inlaatlucht
net voor het raam weggehaald komt dan in een opvangbak terecht.
Deze is bij mij door een opstaand rubbertje gescheiden van de motorruimte.
Sluit dit niet aan krijg je alle rot lucht van onder de motorkap binnen.
Ik zou dit even nakijken, het is ook mogelijk dat je uitlaat aan de korte kant is,gaan de rookgassen onder de auto ciculeren.
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Toch wel grappig dat je met een stinkend onderwerp de hele koffie groep bij elkaar krijg
Kweet niet hoe het bij jouw Range zit maar bij de disco word de (kachel)inlaatlucht
net voor het raam weggehaald komt dan in een opvangbak terecht.
Deze is bij mij door een opstaand rubbertje gescheiden van de motorruimte.
Sluit dit niet aan krijg je alle rot lucht van onder de motorkap binnen.
Ik zou dit even nakijken, het is ook mogelijk dat je uitlaat aan de korte kant is,gaan de rookgassen onder de auto ciculeren.
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Ok. mijne heren, ik zal me genuanceerder uitdrukken.
Aad, peen en uien?? ik heb leren bekleding en dan kom je omhoog
Je voelt eerst een luchtbel en als je gezakt bent een ferme odeur.
O.K. 't was een schot voor open doel.
Henk, de ietwat minder welriekende lucht is dusdanig ondragelijk zodat ik meerdere belangen krijg bij Bayer i.v.m. de Chefarientjes.
Ik denk Thé dat mijn piepie lang genoeg is daar het een standaard verhaal is.
Zal morgen ff onder No Mud kruipen om te kijken of alle gaatjes dicht zijn.
Wat jammer is, si dat het kleprubber aan de achterzijde niet meer verkrijgbaar is en ik het met tochtstrippies heb moeten aanpassen.
is dan toch zo een Scapino stinkkikker de oplossing??
Je kan je radiator, heb ik zojuist geleerd met een binnenbandje opblazen om te kijken of er een lek zit maar om heel No Mud te verpakken dien ik wel een behoorlijk condoompie te vinden.
Ik ga zoeken.
Jan
Aad, peen en uien?? ik heb leren bekleding en dan kom je omhoog
Je voelt eerst een luchtbel en als je gezakt bent een ferme odeur.
O.K. 't was een schot voor open doel.
Henk, de ietwat minder welriekende lucht is dusdanig ondragelijk zodat ik meerdere belangen krijg bij Bayer i.v.m. de Chefarientjes.
Ik denk Thé dat mijn piepie lang genoeg is daar het een standaard verhaal is.
Zal morgen ff onder No Mud kruipen om te kijken of alle gaatjes dicht zijn.
Wat jammer is, si dat het kleprubber aan de achterzijde niet meer verkrijgbaar is en ik het met tochtstrippies heb moeten aanpassen.
is dan toch zo een Scapino stinkkikker de oplossing??
Je kan je radiator, heb ik zojuist geleerd met een binnenbandje opblazen om te kijken of er een lek zit maar om heel No Mud te verpakken dien ik wel een behoorlijk condoompie te vinden.
Ik ga zoeken.
Jan
De pest is Aad dat de hele boel in stukkies heeft gelegen en zoals ik al vele malen heb ontdekt is dat de auto met niet veel zorg, sterker nog, met geheel geen zorg is afgemonteerd.
Eigenlijk afgerommeld, gefrunnikt, geprutst, verknald en verpest
Nu is het lastig zoeken dus waar 't gaatje zit.
Ik ben alles maar aan het dichtplakken gegaan waar lucht in komt.
Natuurlijk zuigt de auto vacuüm bij een open dak of raam, maar deze lucht is echt
(sorry Henk) bedwelmend.
Jan
Eigenlijk afgerommeld, gefrunnikt, geprutst, verknald en verpest
Nu is het lastig zoeken dus waar 't gaatje zit.
Ik ben alles maar aan het dichtplakken gegaan waar lucht in komt.
Natuurlijk zuigt de auto vacuüm bij een open dak of raam, maar deze lucht is echt
(sorry Henk) bedwelmend.
Jan
Jan,
de eerste zaken die je in dat opzicht na zou kunnen kijken zijn:
- het afdichtrubber onder de motorkap tussen de motor en de kachelbak tegen je voorraam
- de afwatering van je kachelbak
- de plaats waar verse lucht ingelaten wordt
Daarna wordt het zoeken naar de bekende speld.
Wanneer ontstaat dit:
- bij stationair draaien
- op toeren maar in stilstand
- onder het rijden bij lage snelheid
- onder het rijden bij hoge snelheid
Eén ding scheelt Jan, met een knijper op je neus kun je nog steeds nar je CD`s luisteren.
de eerste zaken die je in dat opzicht na zou kunnen kijken zijn:
- het afdichtrubber onder de motorkap tussen de motor en de kachelbak tegen je voorraam
- de afwatering van je kachelbak
- de plaats waar verse lucht ingelaten wordt
Daarna wordt het zoeken naar de bekende speld.
Wanneer ontstaat dit:
- bij stationair draaien
- op toeren maar in stilstand
- onder het rijden bij lage snelheid
- onder het rijden bij hoge snelheid
Eén ding scheelt Jan, met een knijper op je neus kun je nog steeds nar je CD`s luisteren.
Hoi Jan, ik heb de rubbrs van de boven en ondeklep wel voor je liggen hoor!! Ook het rubber "flapje" die over de onderklep valt. ook heb je nog een bumper strip van me tegoed.
Kom je nooit bij me in de buurt? Ja ik weet het, ik woon in een uithoek! maar er is ook nog een stuk Nederland BOVEN Zwolle hoor!
Misschien heb je hier een kennis of iets dergelijks wonen, die het voor je mee kan nemen? Ik houd het voor je vast, misschien treffen we elkaar nog eens op een prikker dag?
Je ziet het, ik heb niet alle onderdelen, maar het zijn de kleine dingen die het doen!
Groeten Ron.
Kom je nooit bij me in de buurt? Ja ik weet het, ik woon in een uithoek! maar er is ook nog een stuk Nederland BOVEN Zwolle hoor!
Misschien heb je hier een kennis of iets dergelijks wonen, die het voor je mee kan nemen? Ik houd het voor je vast, misschien treffen we elkaar nog eens op een prikker dag?
Je ziet het, ik heb niet alle onderdelen, maar het zijn de kleine dingen die het doen!
Groeten Ron.
Doe maar niet, Geld stinkt ook !!
Dus uit de stank, in de stank.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell", met veel ruimte om de stank er ook weer uit te laten.
Dus uit de stank, in de stank.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell", met veel ruimte om de stank er ook weer uit te laten.
Re: Van Lend & Goos
'T wordt tijd voor een logistiek systeem voor alle uit te leveren onderdelen her en der door het land.
Iets voor Theo Kaufmann Logistic services used LR Parts and a lot of rommel and meer & son Ltd ??
Jan
Iets voor Theo Kaufmann Logistic services used LR Parts and a lot of rommel and meer & son Ltd ??
Jan