mijn auto start niet
nieuwe brandstoflagehoge/druk verdeel pomp CAV liggend 2,5d
nieuwe radiator
alles twee 2x ontlucht (denk ik)
maar niet aanslaan
draait goed rond
wat vergeet ik
jo
niet starten
Re: niet starten
HH,
Zit er ook een electrische solonoid op de pomp, krijgt die wel spanning? Is makkelijk te checken.
Remco
Zit er ook een electrische solonoid op de pomp, krijgt die wel spanning? Is makkelijk te checken.
Remco
controleer eens of er ook diesel in bij de cilinders komt(leidinglosdraaien), is de timing goed, doen je gloeipluggen het, zijn de verstuivers goed. Loopt er diesel rond, dus komt er ook wat uit de retourleiding, zit de retoursproeier niet verstopt, pomp ontlucht en filter ontlucht, stopknop/solenoid werkend, contact aan, diesel in je tank ?
Fred101 diehelaasnietveelvandieselweet
Fred101 diehelaasnietveelvandieselweet
heb je al geprobeerd om m aan te slepen? ennuh idd de solenoid. Had ik ook eens in frankrijk, maar een telefoontje met Aad K en ik kon de franse depanneur uitleggen wat er niet werkte. Ik had toen nog niet zo'n sleutelervaring en ANWB-lid
Jo suc6 ermee
Jo suc6 ermee
jo, heb je al eens een wartel aan de verstuiver los gedraaid en dan proberen te starten, in mijn ervaring blijft er na de reguliere ontluchingsprocedurde vaak toch nog lucht achter die hierdoor relatief makkelijk te verwijderen is.
Groet, Wilberth
PS ben erg voorzichtig met deze methode, diesel aan de verstuiver staat onder hoge druk en kan zomaar door de huid spuiten als je je vingers er tussen houdt. Dus even starten tot hij op 3 cylinders aan wil slaan. Dan stoppen, wartel weer vast draaien en dan pas echt starten.
Groet, Wilberth
PS ben erg voorzichtig met deze methode, diesel aan de verstuiver staat onder hoge druk en kan zomaar door de huid spuiten als je je vingers er tussen houdt. Dus even starten tot hij op 3 cylinders aan wil slaan. Dan stoppen, wartel weer vast draaien en dan pas echt starten.