Nog een vraagje!!! (-: dit keer maar een kleintje hoor, welke vet kan ik het beste gebruiken om de olie van mijn fuseekogels te vervangen? Of ik zeg wel vet, maar volgens mijn is het een gel..
gr misha!
vraag 3! olievervanger
Re: vraag 3! olievervanger
one shot swivel grease van (...) hebben de meeste spullenleveranciers zo voor je liggen. enneh... verder staat het archief bol van hetzelfde onderwerp... succes!
(al een nieuwe aandrijfas besteld? die was behoorlijk krom zag ik!)
groeten,
peter
(al een nieuwe aandrijfas besteld? die was behoorlijk krom zag ik!)
groeten,
peter
beste mensen, het beste kun je het natuurlijk niet vervangen, maar gewoon zorgen voor een goede kering op een gave fuseebol !!!
Swivel grease is niet per definitie een verbetering. (is ontwikkeld voor homo-kineten en das toch heel wat anders als een kruisje) Dus als je fusee redelijk olie dicht is, niet vervangen, maar gewoon olie gebruiken.
Groet, Wilberth
Swivel grease is niet per definitie een verbetering. (is ontwikkeld voor homo-kineten en das toch heel wat anders als een kruisje) Dus als je fusee redelijk olie dicht is, niet vervangen, maar gewoon olie gebruiken.
Groet, Wilberth
yep, heb al een nieuwe aandrijfas, die oude was gewoon hoekig!
Hallo,ik heb de olie vervangen door een mengsel van half olie/half vet gemend met een oude mixer voldoet prima en geen lekkages meer, succes ermee.