hoi prikkers
nog even erop terug komend
zoek maar eens onder google (cooking in your car)
het Maniflold destiny boekje bezit ik uit 1989 (helaas slechte staat)
ook zie je vele site,s die er over gaan
vooral vis gerechten gaan prima daar die snel gaar zijn en als je het goed in de alu folie pakt komen er zeker geen vreemde geurtjes bij
heb zelf gisteren een forelletje met wat kruiden knoflook en een beetje olijf olie
getest na een 3 kwatier rijden hem open gemaakt en helemaal topie ik kon er nog net wat van krijgen daar me vriendin gek is op vis
(ik zou dan s,avonds wat anders extra krijgen)
recepten zijn welkom
veel kook plezier
Nico
Thailand
seri 3 stawag 109 D 1973
koken in je motor compartment 2
Re: koken in je motor compartment 2
Hoi Nico,
Mooi verhaal,lijkt me interessant om dat te proberen in mijn 110. Als visliefhebber zeker de moeite waard. Waar leg je de vis op tijdens het rijden.Kan ik mee thuiskomen bij mijn familie met zo,n ervaring.[En als het dan ook nog goed smaakt,helemaal
Frans Wit
Mooi verhaal,lijkt me interessant om dat te proberen in mijn 110. Als visliefhebber zeker de moeite waard. Waar leg je de vis op tijdens het rijden.Kan ik mee thuiskomen bij mijn familie met zo,n ervaring.[En als het dan ook nog goed smaakt,helemaal
Frans Wit
Als je een luikje in je uitlaatdemper maakt kun je de vis ook nog roken, Eerst even marineren in EP90 en serveren met een klontje swivelvet. Er heeft ook ooit zoiets in een motor gestaan, daar deden ze het op de uitlaat.
Fred101
Fred101
ik neem aan dat je met een rooster boven je spruitstuk ook prima kunt bbq
alles wat langs de weg ligt is eetbaar toch patrijzen fazanten kangoeroes en elanden
kun je met de klep los een eettentje beginnen in lapland
alles wat langs de weg ligt is eetbaar toch patrijzen fazanten kangoeroes en elanden
kun je met de klep los een eettentje beginnen in lapland
Wauw! ik ga direct mijn radiator afkoppellen. een kokende motor!