Wat nou Canondale?
Re: Wat nou Canondale?
Iets van schoenmaker blijf bij je leest???? Ik bedoel als ik moet kiezen tussen deze Giant of mijn Cannondale dan wist ik het wel!!!!!!! (en niet vanwege de drijfeigenschappen van mijn Cannondale...
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
Geen 2x2 ??????????
Hoezo, Land Rover ??????????
De vooras is niet eens inschakelbaar !!!
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
De vooras is niet eens inschakelbaar !!!
Re: Wat nou Canondale?
Haha, Wat nu giant? Zal ik me deze keer maar weerhouden van commentaar.
Martin
Martin
Re: Wat nou CaNNondale?
Trouwens ik zie het nu pas maar het is caNNondale!!!!
Groetjes Bowy
Groetjes Bowy
We hadden het toch over MTB's?
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Jorrit,
volgens mij gaat het nergens over.
volgens mij gaat het nergens over.
Koffie ????????????
met gevulde koeken natuurlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Waar gaat dit over????
Ik wil alleen maar ff reageren op het MTBen hoor.
Als "oud" wedstrijdbiker ben ik begonnen met een Giant (tevens de grootste die destijds leverbaar was) daarna een Spezialed (je schrijft het geloof ik iets anders...) Stumpjumper Pro (met manitou voorvering!), en nu uiteindelijk geeindigd met een GT RTS1, tussendoor nog een echte op maat gemaakte fabrieks Iron Horse voor de internationale downhill wedstrijden. Als ik opnieuw moet gaan kiezen, ga ik nog steeds voor de Stumpjumper (ondanks zijn naam.....).
Cannondale is voor mij zeer zeker geen onbekende en ze bouwen heerlijke fietsen! Doorgaan dus Bowy!
Groetjes, JC
Als "oud" wedstrijdbiker ben ik begonnen met een Giant (tevens de grootste die destijds leverbaar was) daarna een Spezialed (je schrijft het geloof ik iets anders...) Stumpjumper Pro (met manitou voorvering!), en nu uiteindelijk geeindigd met een GT RTS1, tussendoor nog een echte op maat gemaakte fabrieks Iron Horse voor de internationale downhill wedstrijden. Als ik opnieuw moet gaan kiezen, ga ik nog steeds voor de Stumpjumper (ondanks zijn naam.....).
Cannondale is voor mij zeer zeker geen onbekende en ze bouwen heerlijke fietsen! Doorgaan dus Bowy!
Groetjes, JC