gezocht: Geblindeerd zijraam voor 90
gezocht: Geblindeerd zijraam voor 90
Ik zoek een geblindeerd zij raam voor een 90 TDi. Die 90 heeft nu een harttop zonder ramen.
Ik wil aan de rechterkant een raam hebben omdat het mag en veiliger voor fietsers is. Ook mijn honden zullen er blij mee zijn. Dat raam mag nu van de grijs kenteken bazen. Maar aan de rechterkant mag dat niet....
Dus daar wil ik een geblinddeerd raam hebben. Als er iemand is die wel die geblindeerde ramen heeft, en die aan de linkerkant wil vervangen, kan ik dan het geblindeerde exemplaar hebben?
uiteraard tegen een redelijke vergoeding.
Coen Caminada
Ik wil aan de rechterkant een raam hebben omdat het mag en veiliger voor fietsers is. Ook mijn honden zullen er blij mee zijn. Dat raam mag nu van de grijs kenteken bazen. Maar aan de rechterkant mag dat niet....
Dus daar wil ik een geblinddeerd raam hebben. Als er iemand is die wel die geblindeerde ramen heeft, en die aan de linkerkant wil vervangen, kan ik dan het geblindeerde exemplaar hebben?
uiteraard tegen een redelijke vergoeding.
Coen Caminada
Re: gezocht: Geblindeerd zijraam voor 90
Coen,
Is dat wel toegestaan?
In de oude situatie mocht je namelijk in het geheel geen ramen in je auto hebben, volgens mij zodanig dat je het niet op relatief eenvoudige wijze weer kon terugbrengen naar ramen aan weerszijden. Ik heb dit een keer nagevraagd voor een peugeot 205 en kreeg te horen dat blinderen niet was toegestaan.
Misschien is het raadzaam om eerst te verder te informeren voor je problemen krijgt bij een APK keuring of ongewenste controle.
Is dat wel toegestaan?
In de oude situatie mocht je namelijk in het geheel geen ramen in je auto hebben, volgens mij zodanig dat je het niet op relatief eenvoudige wijze weer kon terugbrengen naar ramen aan weerszijden. Ik heb dit een keer nagevraagd voor een peugeot 205 en kreeg te horen dat blinderen niet was toegestaan.
Misschien is het raadzaam om eerst te verder te informeren voor je problemen krijgt bij een APK keuring of ongewenste controle.
Heb nog een geblindeerd raam staan,is geen probleem mits het goed gemonteerd is,mag je hebben voor 25 euro.
Ad Groenenberg S.M.B.
Ad Groenenberg S.M.B.
Hoi; een raam aan je RECHTERKANT is hedentendaags toegestaan, maar een raam aan je LINKERKANT mag niet als je het origineel nooit hebt gehad.
Zelfs niet geblindeerd!
Let wel; een raam aan je RECHTERKANT mag indien deze NIET te openen is!
Vraag voor de update gegevens info. aan bij RDW
Greetz, a 110 driver!
Zelfs niet geblindeerd!
Let wel; een raam aan je RECHTERKANT mag indien deze NIET te openen is!
Vraag voor de update gegevens info. aan bij RDW
Greetz, a 110 driver!
hallo coen
ik heb nog 2 vaste ramen liggen met rubbers.
als je interesse heb(of iemand anders)mail me maar
Ernst-jan
ik heb nog 2 vaste ramen liggen met rubbers.
als je interesse heb(of iemand anders)mail me maar
Ernst-jan
Dan heb ik zeker interesse! Is het het volledige raam of alleen het ""geblindeerde glas(kunstof)""? dus inclusief de metalen rant die gebruikt wordt?
Misschien verstandig als we even bellen. Waar kan ik je bereiken en wanneer?
Alvast bedankt.
Coen
Coencami@wish.net
Misschien verstandig als we even bellen. Waar kan ik je bereiken en wanneer?
Alvast bedankt.
Coen
Coencami@wish.net
Dat zijn niet de ramen en frames die in een stationwagen 90 zitten? die zoek ik namenlijk. Als ze dat wel zijn dan heb ik veel interesse. Ik heb ook gereageerd op het bericht van ad. Die heeft, hoop ik, een geblindeerd raam en frame voor mij liggen
Re: gezocht: Geblindeerd zijraam en Werkplaatsheater
Ik heb nog beide orginele (schuif)ramen LR90 incl. getintglas in de rubbers.
Indien iemand interesse heeft ?! Voor €40,- mag een ieder ze komen halen.
Tevens nog een garage heater met rookgasafvoer, vraagprijs € 400,-
Groet,
Arjan LR88.
Indien iemand interesse heeft ?! Voor €40,- mag een ieder ze komen halen.
Tevens nog een garage heater met rookgasafvoer, vraagprijs € 400,-
Groet,
Arjan LR88.
Ola Arjan!
Ik wil er wel een kopen, stuur me ff een mailtje met je telefoonnummer dan bellen we ff.
Adios Henk
Ik wil er wel een kopen, stuur me ff een mailtje met je telefoonnummer dan bellen we ff.
Adios Henk
Henk,
Stuur even een mailtje naar van.heiningen@wanadoo.nl met je nummer, ik ben veel weg. Ik zal je dan wel bellen.
Groet,
Arjan.
Stuur even een mailtje naar van.heiningen@wanadoo.nl met je nummer, ik ben veel weg. Ik zal je dan wel bellen.
Groet,
Arjan.
Ik heb je een mailtje gestuurd met mijn telefoonnummers. Ik wil ze zeker wel kopen.Wanneer kan ik ze komen halen?