HIJ DOET HET WEER: APK GELUKT
HIJ DOET HET WEER: APK GELUKT
Beste medeprikkers, jep het is feest, Doli kan niet alleen weer op de weg maar mag dat ook nog. Vrijdag morgen door de APK. Had nog wel wat voeten in de aarde. Vorig jaar moest ik mijn gordel verwijderen omdat hij niet mer goed genoeg as maar mijn auto (1970) hoefde geen gordel. Dit jaar kwamen ze erachter dat je vanaf 1 jan 1970 wel een gordel moet hebben, maar gelukkig vonden deze de gordel weer wel net goed genoeg. De APK meester was wel zo aardig mee te helpen met de montage van de gordel. Verder was de CO veelste hoog, alleen hoeft dat weer pas vanaf 1973... weer de boeken in en nu... PLEZIER MAKEN. Meteen een ritje door Nederland gemaakt om te kijken hoe hij het doet en op een lekkage in het uitlaat spruitstuk na (hoie ze dat bij de APK over het hoofd hebben kunnen zien is mij en raadsel, waarschijnlijk dachten ze dat dat bij al het andere geweld hoorde) is hij goed gekeurd door mij. Nu nog verder afmaken en dan over drie weken TROUWEN....
En ach... daarma verder met de 80''....
grtz. Johan
== Land Rover Graveyard ==
109'' series IIa StaWag 6 cilinder uit 1970: Doli
80'' series I softop 4 cilinder uit 1950: nog naamloos
en een heleboel onderdelen.....
En ach... daarma verder met de 80''....
grtz. Johan
== Land Rover Graveyard ==
109'' series IIa StaWag 6 cilinder uit 1970: Doli
80'' series I softop 4 cilinder uit 1950: nog naamloos
en een heleboel onderdelen.....
Re: HIJ DOET HET WEER: APK GELUKT
GEFELICITEERD!! nu maar snel weer het terrein in??
JAcco
JAcco
Toppie Johan, het zijn/worden dus feestweken in Raalte. Wordt Doli jullie trouwauto? We zien toch nog wel enige foto's van de 'grote dag'?
Jep, Doli is onze trouwauto... vandaar de grote stress om de motor erin te krijgen en APK te halen... Ik zal zsm wat nieuwe foto's op internet zetten (hij heeft nu een enorm roofrack en is nu groen met rode deuren).
Na het trouwfeest komen er zeker foto's van ons met Doli...
Na het trouwfeest komen er zeker foto's van ons met Doli...
Johan,
Gefeliciteerd met het behaalde resultaat en zoals je ziet: een Land Rover laat je nooit in de steek.
Alvast en mooie dag gewenst voor over drie weken.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Gefeliciteerd met het behaalde resultaat en zoals je ziet: een Land Rover laat je nooit in de steek.
Alvast en mooie dag gewenst voor over drie weken.
Nog ff over die gordels... Mijn auto is van 1970 en heeft geen gordels. Navraag leerde mij dat dit pas vanaf 1 jan 1971 verplicht is. Echter als ze erin zitten moesten ze wel werken.
Re: Gordels
Bjorn,
Auto`s van vóór 1971 hoeven geen gordels in te zitten.
Als ze er wel in zitten moeten ze ook goed zijn en goed werken.
Auto`s van vóór 1971 hoeven geen gordels in te zitten.
Als ze er wel in zitten moeten ze ook goed zijn en goed werken.