Er blijkt een enorme toeloop op mijn website te zijn, wat ik natuurlijk erg gaaf vind!
Sinds de website online is heb ik meer dan 750 bezoekers op mijn site gehad met meer dan 3000 pageviews! Ik blijf mijn website steeds updaten met nieuwe foto's een aanpassingen e.d., dus hou het in de gaten.
De downloadpagina wordt ook erg veel gebruikt blijkt. Zoveel zelfs dat ik de datalimiet van deze maand (5 GB ) heb overschreden. Tot ingang van de volgende maand is de downloadpagina dan ook uit de lucht. Mocht je niet kunnen wachten met een bepaalde manual ofzo, stuur me dan een mailtje dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Excuus voor het ongemak. De rest van de website blijft overigens wel normaal in de lucht.
Frank B
<a href="[www.sowatch.nl];
<a href="[www.sowatch.nl] src="[www.sowatch.nl];
downloadpagina tijdelijk buiten gebruik
Re: downloadpagina tijdelijk buiten gebruik
Ha, de geneugten van een goed bezochte webpagina... Tja, je hebt er gewoon iets erg moois van gemaakt!
Hermen
Hermen
Re: downloadpagina tijdelijk buiten gebruik
Heb ik inmiddels gedaan , of nou ja de website is "ontdekt" door www.akoestiekwinkel.nl. Dat is de leverancier van de geluidisolatie die ik in mijn Land Rover aan het verwerken ben. Medewerker had gegoogled op de naam van hun eigen product en kwam toen mijn website tegen. N.a.v. daarvan hebben ze bedacht dat het wel leuk was om iedere maand een vermelding te doen van een website van de maand waarin een van hun producten verwerkt is. Heeft me 125 euro aan isolatie naar keuze opgeleverd! Niet gek dus!
Frank B
Frank B