van 4 naar 5 cilinders

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
dirk

van 4 naar 5 cilinders

Bericht door dirk »

hoi
is er iemand die in zijn 109 een 5 cilinder heeft in gebouwd zo ja levert dit veel gedoe op bij de rdw ze willen namelijk een dokument van de dealer met het vermogen en type goed keuring maar er na mijn weten is er nooit een land rover met een mercedes blok zo uit de fabriek gerold hoe hebben ander dit gedaan
groet dirk
Menno SIII109&Stageone

Re: van 4 naar 5 cilinders

Bericht door Menno SIII109&Stageone »

het kan alleen als de auto voor 1973 is daarna wordt het heeeeeeel erg moeilijk

naar mijn weten kan je in een auto voor 1973 alles inbouwen wat je maar wil 4,5,6,8,12,16 cilinders maakt allemaal niet uit maar daarna moet je een type goedkeuring hebben van de fabriek dat die auto met z`n blok ooit geleverd is
Bart74

Re: van 4 naar 5 cilinders

Bericht door Bart74 »

Ik heb een kopie van een Duits kenteken met een MB5 cilinder.. zou dat helpen?
Bart
Menno SIII109&Stageone

Re: van 4 naar 5 cilinders

Bericht door Menno SIII109&Stageone »

bouwjaar?
dirk

Re: van 4 naar 5 cilinders

Bericht door dirk »

1980 en ik denk wel dat dat helpt
groet dirkMenno SIII109&Stageone schreef:
>
> bouwjaar?
Robbert

Re: van 4 naar 5 cilinders

Bericht door Robbert »

Het is een landrover is het niet zo dat je dan de defender td5 kunt gebruiken als vergelijking?

Verder zijn er meer dingen die meespelen toename motor vermogen >40% naar lelystad voor weg en rem gedrag. Combinatie mb lr bestaat niet dus ook weer naar lelystad voor geluidsmeting. Als je beide moet doen dan moet je nog eens een eurootje of 600 bij je verbouwing optellen.

M.vr.gr.

Robbert van der Biezen
Orange Queen 109" stawag 6 cyl 2.8d

dieopditmomentinjapanvertoeftvoorhetwerk
Plaats reactie