Je gelooft het niet, maar ik ben nog steeds niet in het bezit van 4 goede verstuivers.
Ik had de motorrevisie, na heel veel tegenslag en tegenvallers, nog voor mijn vakantie begon, klaar. Met gloedjenieuwe verstuivers erin.
Nieuwe verstuivers deugden niet, heb ik tot twee keer toe nieuwe verstuivers moeten halen, maar 2 van de 4 nog steeds niet goed.
Ook de nieuwe zending bevatte geen exemplaren die mijn vertrouwen of goekeuring konden wegdragen na mijn frusterende ervaringen, omdat ze domweg geen lakseal hebben als teken van checkup.
Ik vind het dan ook onvoorstelbaar dat dit wanproduct van Bearmach nog steeds volop verkocht wordt, ondanks de vele klachten die er over bekend zijn.
Ik rijd morgen naar Rega in Ede, die me aan de telefoon verzekerde dat hij originele verstuivers heeft liggen.
Ik hoop dan ook vanaf morgen, de laatste week van m'n vakantie nog even met m'n Laro'tje te kunnen rijden. Alhoewel hij moet ook gelijk weer gekeurd worden.
Dat zal het restje van m'n vakantie wel in beslag nemen.
Groet Dirk
Verstuiver-ellende
Re: Verstuiver-ellende
Dirk, ik heb laatst verstuivers gekocht bij Budget Parts. Gewoon besteld per telefoon en keurig netjes bij mij thuis afgeleverd.
De verstuivers waren netjes verpakt en er was een vermelding van de uiterste verkoopdatum.
Gemonteerd, gestart en rijden maar.
(het kan dus ook anders)
Apke
www.larrie.nl
De verstuivers waren netjes verpakt en er was een vermelding van de uiterste verkoopdatum.
Gemonteerd, gestart en rijden maar.
(het kan dus ook anders)
Apke
www.larrie.nl
Re: Verstuiver-ellende
Jeeh Dirk, da's balen. ik had nog zo gehoopt Lanterfanter van het weekend weer op het plein geparkeerd te zien staan.Jammer dat je de rest van je vakantie onder,in op Lanterfanter moet bezig zijn.
Sterkte toegewenst
Gheert
Sterkte toegewenst
Gheert